DigitaL BlasteR Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Er det noen som vet om dette faktisk er sant eller om det bare er kødd? Er litt forvirra selv faktisk Link Endret 21. august 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) In Nevada it is illegal to have sex without a condom. Tvilsomt da det ikke ville være igjen folk i Nevada etter en stund... Enda en: In Washington State there is a law against having sex with a virgin under any circumstances (including the wedding night!). Endret 21. august 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er kødd. Men sodomi er faktisk i flere stater forbudt... Uansett kjønn Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er kødd. Men sodomi er faktisk i flere stater forbudt... Uansett kjønn Og hva er det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 så har vi de viiiide definisjonene av sodomi forskjellige stater oppererer med da... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er kødd. Men sodomi er faktisk i flere stater forbudt... Uansett kjønn Og hva er det? Anal. Tror det bla. er Georgia som ahr fullstendig forbud. Dog tror jeg ikke det er så mange som er tatt for å ha overtrått loven. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) ikke bare anal. Sodomi betegnes ofte som "avvikende seksuell adferd". Da kan godt anal, oral, footjobs, tittyFcks, bondage, s&m og omtrent alle omgangsformer som ikke er produktive (i.e. at de kan føre til gravidititet) omfattes, alt etter hvordan den gjeldene staten definerer det... Google definerer sodomi Endret 21. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jøss, jeg trodde det bare var anal jeg... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er den mest vanlige tolkningen ja. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 ikke bare anal. Sodomi betegnes ofte som "avvikende seksuell adferd". Da kan godt anal, oral, footjobs, tittyFcks, bondage, s&m og omtrent alle omgangsformer som ikke er produktive (i.e. at de kan føre til gravidititet) omfattes, alt etter hvordan den gjeldene staten definerer det... Google definerer sodomi OMFG D R ULOVLG Å RONKE I GEORGIA!!!! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Og med den utsøkte formuleringen satte vel Glint standarden for hvor denne tråden kommer til å gå hvis ikke moderator retter en vennlig henstilling om å holde dere saklige. Geir Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hahaha @ Glint. In Minnesota, it is illegal for any man to have sexual intercourse with a live fish. A law in Fairbanks, Alaska does not allow moose to have sex on city streets. Etter det jeg vet så finnes faktisk de to lovene. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 In Nevada it is illegal to have sex without a condom. viva Las Vegas Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er kødd. Men sodomi er faktisk i flere stater forbudt... Uansett kjønn Og hva er det? Anal. Tror det bla. er Georgia som ahr fullstendig forbud. Dog tror jeg ikke det er så mange som er tatt for å ha overtrått loven. Jeg trodde det var sex med dyr :gruble: Isåfall skrev jeg en meget feil oppgave om en eller annen norsk kjent forfatter som hadde sex med dyr. Da var han kanskje ikke så ille Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 alt er garantert kødd. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Sodomi er et ord med flere meninger. Opprinnelsen er gammeltestamentlig, men den sier ikke noe konkret om hva synden egentlig var. Mer på Wikipedia: Link. Geir Endret 21. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dette er uansett idiotiske lover som ikke respekteres. I såfall ville alt av BDSM-ere, fetisjister, folk som liker oral og anal og annet ha en trist hverdag. Menmen, selv i norge er BDSM en diagnose... enkelte holdninger er vanskelig å fjerne. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 alt er garantert kødd. ikke regn med det. De fleste lover har gamle ubrukte paragrafer. Har faktisk hørt om flere her før. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 In Newcastle, Wyoming it is illegal to have sex in a butcher shop's meat freezer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå