Zelekten Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hei. Når jeg skal boote pcen min kommer jeg ikke lengere en til welcome screen på pcen - altså der det står at det er en shuttle.. Da bynner bare arbeids lampa å lyse også skjer det ikke mer.. har latt den stå lenge for å se om pcen bare var treig - men det var ikke det..:\ Har en Shuttle SD31P med en Intel P4 3.2GHz (64 bit). prøvde å dra ut hdd'en og da starta den uten problemer.. Har prøvd litt av vært, og av og til starter pcen og da er den så snill at den lar meg være i windows i nesten 1 min før jeg får bluescreen.. Jeg prøvde akkurat å formatere, da funka det fint inntil jeg reboota etter installasjon av lyd drivere.. så klikka det igjen:| Ikke drep meg for skrivefeilene mine hehe Trenger dere mer info er det bare å spørre Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 hørtes misstenkelig ut det hær. er det en ny maskin?. eller gammel?. hva gjorde du før dette skjedde? Lenke til kommentar
Zelekten Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 ny pc ja... tror jeg bare satt på msn å prata med dama.. også brente jeg Fedora Core 4.. Lenke til kommentar
Zelekten Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 uansett, jeg tror jeg har retta problemet nå.. bytta slot til sata pluggen å nå funker det fint, men det kan jo hende at alt går til h..... igjen:| Fortell meg hva jeg skal gjøre om det skjer.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå