Gå til innhold

Windows Finner bare 1 Prosessor!

Cell_v14

Anbefalte innlegg

Hei!, jeg tullet litt på Adobe Premiere, skulle recorde, så klikka programmet og hele maskinen! :cry:

Kom sånn minne dump feilmelding, så når jeg restarta registerte windowsn bare 1 CPU..

Har AMD64 X2 4200+, oppdatert bios på hovedkort, windowsen registrerte 2 cpuer intill crash

Hjelp! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan fint si at man har to cpu'er når man har to stykk cpu-kjerner, uavhengig av om de kommer i en eller to forpakkninger. Det er ingenting i definisjonen av en CPU som tilsier at det ikke kan være flere kjerner på den samme chip'en. Det er ikke noe krav om at en kjerne skal ha et eget sett med koblinger til hovedkortet for å være en fullgod CPU. Ytelsesmessig vil man kunne nok etterhvert se at man kan ha store fordeler av ha flere kjerner på samme chip, da kommunikasjon mellom kjernene vil kunne foregå mye raskere.

Endret av Bad_Mojo
Lenke til kommentar
Hei!, jeg tullet litt på Adobe Premiere, skulle recorde, så klikka programmet og hele maskinen!  :cry:

Kom sånn minne dump feilmelding, så når jeg restarta registerte windowsn bare 1 CPU..

Har AMD64 X2 4200+, oppdatert bios på hovedkort, windowsen registrerte 2 cpuer intill crash

Hjelp! :no:

AMD64 X2 [email protected]/5000+, Sapphire X800XL, 1 GiG Twinmos. Funker det ja

Ikke for å være stygg altså, men er du sikker?

Så signaturen din jeg også, og lurer på om ikke Knutgrus er inne på noe.

Kan vel tyde på at maskina ikke er helt stabil... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...