Cell_v14 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hei!, jeg tullet litt på Adobe Premiere, skulle recorde, så klikka programmet og hele maskinen! Kom sånn minne dump feilmelding, så når jeg restarta registerte windowsn bare 1 CPU.. Har AMD64 X2 4200+, oppdatert bios på hovedkort, windowsen registrerte 2 cpuer intill crash Hjelp! Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Formaterte hele maskinen og alt for under 1 uke siden Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) FIKSET: en god restart så ut til å rette på dette EDIT: Premiere crasher enda å det ser ut som det er en liten hardware error på firewire pluggen på lydkortet Endret 21. august 2005 av Cell_v14 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 hehe bra det ble fikset da Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Må nesten poengtere at du IKKE har 2 CPU'er men du har 2 kjerner. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Må nesten poengtere at du IKKE har 2 CPU'er men du har 2 kjerner. Må nesten poengtere at mange vil definere at du tar feil. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 2 uavhengige CPU-kjerner på en socket blir for meg det samme som 2 cpu'er... Lenke til kommentar
Bad_Mojo Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Man kan fint si at man har to cpu'er når man har to stykk cpu-kjerner, uavhengig av om de kommer i en eller to forpakkninger. Det er ingenting i definisjonen av en CPU som tilsier at det ikke kan være flere kjerner på den samme chip'en. Det er ikke noe krav om at en kjerne skal ha et eget sett med koblinger til hovedkortet for å være en fullgod CPU. Ytelsesmessig vil man kunne nok etterhvert se at man kan ha store fordeler av ha flere kjerner på samme chip, da kommunikasjon mellom kjernene vil kunne foregå mye raskere. Endret 26. august 2005 av Bad_Mojo Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 AMD64 X2 [email protected]/5000+, Sapphire X800XL, 1 GiG Twinmos. Funker det ja Ikke for å være stygg altså, men er du sikker? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei!, jeg tullet litt på Adobe Premiere, skulle recorde, så klikka programmet og hele maskinen! Kom sånn minne dump feilmelding, så når jeg restarta registerte windowsn bare 1 CPU.. Har AMD64 X2 4200+, oppdatert bios på hovedkort, windowsen registrerte 2 cpuer intill crash Hjelp! AMD64 X2 [email protected]/5000+, Sapphire X800XL, 1 GiG Twinmos. Funker det ja Ikke for å være stygg altså, men er du sikker? Så signaturen din jeg også, og lurer på om ikke Knutgrus er inne på noe. Kan vel tyde på at maskina ikke er helt stabil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå