Gå til innhold

Tråden om DELL 2405

Re-Offender

Anbefalte innlegg

11 662,50 kr.

Jeg mener det ikke er så lenge siden orginal pris var noen hundrelapper mer.

5433031[/snapback]

Vel.. her i forrige uke kosten den 9900 ett eller annet....

men det kan være det var noe jule tilbud eller noe.... :roll:

5433080[/snapback]

De har tilbud med jevne mellomrom så i slutten av februar så kanskje den er på tilbud igjen ;)

Men hvis du ringer å sier at du gikk glipp av tilbudet så får du den sikkert til tilbudspris...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
11 662,50 kr.

Jeg mener det ikke er så lenge siden orginal pris var noen hundrelapper mer.

5433031[/snapback]

Vel.. her i forrige uke kosten den 9900 ett eller annet....

men det kan være det var noe jule tilbud eller noe.... :roll:

5433080[/snapback]

8765..... inklusive moms, levert på døren. 6990 ca for bedrifter. Varte til og med 25 desember, så det toget har nok gått. Men, noen sa tidligere her at dette går i sykler, så følg med om en måned eller to :thumbup:

5433251[/snapback]

Jeg betiller i begynnelsen av februar uansett hva den koster..

et tusen lapp fra eller til spiller ikke sååååå stor rolle i den store sammenhengen..

Jeg bare mååå ha den skjermen.... :love:

EDIT: men skal prutte ja.. det er klart....

Endret av HeAtHeN
Lenke til kommentar
Lurer på hva 2407WFP vil koste og når den kommer ut.  Noen som vet noe mer ang denne?

5438370[/snapback]

øøø.. jeg visste ikke at det var noe sånnt på gang i det hele tatt..

Googlet litt og fant en del...

noe sa at denne skulle lanseres samtidig med 3007WFP..

Fant også dette....

They are also releasing the 2007 and 2407, refreshes for the 2005 and 2405 with HDCP support, in Feb/Mar.

Men noen fakta sider har jeg ikke kommet over, så dette kan du altså ta med en klype salt..... :roll:

Jeg sjekker litt mer.. og kokmmer plutselig tilbake med mer viss jeg finner det...

Er det noen som har noe mer info om spesifikasjoner på Dell 2407 da

Lenke til kommentar
får vel den lekre 30" for 12000kr. litt senere i år tipper jeg :)

Noen som vil kjøpe en strøken 2405?

5378204[/snapback]

Hvis prisen blir like strøken som skjermen, så kanskje jeg har lyst til å utvide til 2 x 24" i dual?

Denne skjermen er i alle fall noe av det bedre som har hendt meg på veldig, veldig lenge innen dataverdenen. Nå blir det slutt på å sikle på HDTV til 360en også. :p

-KJ

5380634[/snapback]

2 X 24" i dual anbefales! Utrolig bra.... Kjøpe begge samtidig sammen med ny PC og fikk en bra pris på skjerm nr 2.

Lenke til kommentar

5378204[/snapback]

Hvis prisen blir like strøken som skjermen, så kanskje jeg har lyst til å utvide til 2 x 24" i dual?

Denne skjermen er i alle fall noe av det bedre som har hendt meg på veldig, veldig lenge innen dataverdenen. Nå blir det slutt på å sikle på HDTV til 360en også. :p

-KJ

5380634[/snapback]

2 X 24" i dual anbefales! Utrolig bra.... Kjøpe begge samtidig sammen med ny PC og fikk en bra pris på skjerm nr 2.

5458611[/snapback]

Da hadde jeg heller kjøpt meg den nyeste Dell 30 tommeren....

Lenke til kommentar
Kattekok, jeg snakket til deg. Du mener at du kjører ekstern Dell 24" på din bærbare ;).

Men går det greit? jeg har en 730 med Radeon 7500, det er jo marginal forskjell på disse. Er du sikker på at det går greit?

5371113[/snapback]

Jeg kjører Dell 24" på min Ferrari 3200 med Radoen 7800 256MB, går fint det..selv om det desverre ikke er DVI utgang på laptopen...

Lenke til kommentar

5378204[/snapback]

-KJ

5380634[/snapback]

5458611[/snapback]

Da hadde jeg heller kjøpt meg den nyeste Dell 30 tommeren....

5462454[/snapback]

Den var den største de hadde den gangen, men det hadde vært fint med 30" også.. 2 X 30" i dual oppsett hadde vært bra! :D Om ikke altfor lenge har man slik som i fremtidslabben til Microsoft med en buet kjempestor skjerm. Uansett overgangen ifra 19" CTR var stor, slutt på ALT-TAB hele tiden!

Lenke til kommentar

De som har testet Dell sin 30 tommer sier at den rett og slett er for stor til vanlig desktop bruk. Man beveger hodet for mye og blir lei av det. Jeg synes 24" er passe stort.

Har du bruk for 2 slike 24" altså? Jeg har også en 21" CRT ved siden her som jeg bruker til spill. Men det beste er å sitte med èn enkel skjerm synes jeg. Tar mye plass liksom.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Jeg har også inntrykk av at 24" fyller skarpsyn feltet optimalt ved en avstand på ca. 80cm mellom øyne og skjermflaten.(dvs. en 80cm dyp pult med skjermen helt mot veggen, pulten 3cm fra veggen og stolen litt ut fra pulten).

Da får jeg en uskarp ramme rundt skjermen og en skarp oval sirkel i skjermen hvor hjørnene blir noe duse. En ennå større skjerm hadde ført til at jeg måttet bevege øynene mye mer og kanskje hodet.

Jeg tror 30" WS egner seg best for grafikere eller TV titting på større avstand.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg har også inntrykk av at 24" fyller skarpsyn feltet optimalt ved en avstand på ca. 80cm mellom øyne og skjermflaten.(dvs. en 80cm dyp pult med skjermen helt mot veggen, pulten 3cm fra veggen og stolen litt ut fra pulten).

Da får jeg en uskarp ramme rundt skjermen og en skarp oval sirkel i skjermen hvor hjørnene blir noe duse.  En ennå større skjerm hadde ført til at jeg måttet bevege øynene mye mer og kanskje hodet.

Jeg tror 30" WS egner seg best for grafikere eller TV titting på større avstand.

5464439[/snapback]

var egentlig et konge innlegg det der....

Jeg vurderte 30", men jeg har vært veeeeldig usikker....

tror jeg heller tar 24" da ja.... synd de ikke har fått den nye modellen tilgjengelig for salg (2407).

noen som har hørt noen flere rykter eller.... ?

Finnes det noen andre skjermer i 24" klassen som er bedre enn Dell's skjerm ?

Lenke til kommentar
noen som har hørt noen flere rykter eller.... ?

5465457[/snapback]

Det som har blitt sagt er dec-feb 2006. Venter selv, og det er fysisk smertefullt når man sitter med den skjermen jeg gjør :wallbash:

5465558[/snapback]

Og har vi flaks kommer Dell med et supert introtilbud på 2407 - venter i spenning jeg også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...