Gå til innhold

Datorbutiken-dårlig service ?


Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med servicenivåert her ?

 

Sendte i retur et hovedkort den 12/11 og har idag 27/11 fortsatt ikke hørt et pip fra dem. Sendte som pakke, hadde fåtte returnr og i det hele tatt gjort alt etter instruksjonen fra dem. Jeg har sent 2 mailer (3 med den jeg sendte nå)om returstatus , uten å fått svar. Begynner å bli temmelig irritert .

 

Andre som har erfaringer med dem ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt ikke hørt et pip fra datorbutikke, Det er nå 3 uker siden jeg returnerte hovedkortet (som det var feil på). Har sendt 4 mail om returstatus - ingen er besvart.

 

Til deg som sier at bare har gode erfaringer med datorbutikken: Hva har du returnert ? Og hvor lang tid tok det før du fikk ny vare eller penger i retur ?

Lenke til kommentar

hehe, apropo komplett.

 

cd-spilleren'en (pioneer32x)min konka etter litt over 2 år, tenkte jau den tar vi på 5 års reklamasjon (se kjøpsloven). komplett nektet og ville bare gi 2 år.

 

javel, tenkte jeg og undersøkte litt, gravde opp litt informasjon om reklamasjons rett og cd-rom'er. La frem en del punkter som burde gi meg rett til 5 års reklamasjon. Bla. MTBF (mean time between failure) som var på 11 år og noen punkter fra forbrukerrådet.

 

komplett nektet fortsatt. stakk og pratet med en kar på forbrukerrådet, og han tok opp saken. Nå får vi se hvordan det går da.

 

Man har jo rett til 5 års reklamasjons rett om et produkt har forventet levetid mer enn 2 år. At man kan ilegge denne betydningen til MTBF, når den er oppgitt som 11 år er jo litt ekstremt, og forventet levetid på en cd-rom er noget diskutabel. Men, men, var verdt et forsøk, artig å prøve seg, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...