Edstro Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Hei. Eg har altid ønsket meg et programm for og styre cpu viften. Nå har eg testet et fra før av som hetter Speedfan. Men det virker ikkje hos meg. Det er liksom enten 100% styrke eller 0% Vis eg stiller den på 50% så bare er det ful gass. Har dere noen andre programm som eg kan teste?? Eller kan noen hjelpe meg med hvordan eg stiller inn speed fan til og virke skikelig? Endret 21. august 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Ingen som vet noe? Har eg kansje postet i feil kategori? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er ikke gitt at man kan styre CPU viften. De fleste hovedkort har ikke mulighet for dette. Hvis ikke ditt HK støtter regulering av viften så må du kjøpe en viftekontroller. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Jo det finnes et programm som kan gjør det du spør om. Altså senke hastigheten på CPU vifta og grafikkortet. Bare at jeg ikke kan komme på navnet. Endret 23. august 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Speedfan det var det ja. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 SpeedFan har jeg selv brukt i en årrekke og det er et genialt program, men det er sant som Hårek sier at det kommer litt an på hovedkortet om det faktisk funker. Hvis du går inn på www.almico.com så finner du det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå