Nénmacil Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Hei, Jeg begynner å nærme meg slutten av fase en i utviklingen av websiden "Prosjekt iShare". I den forbindelse ønsker jeg tilbakemeldinger, kritikk, forslag eller andre ting relatert til utviklingen av websiden. Prosjekt iShare er i bunn og grunn en enkel webside for det kommende skriptet iShare til IRC klienten mIRC. Selve designet på siden, er basert på slagordet "share by nature" som også finnes på selve siden. For øvrig er det ikke jeg som har laget skriptet siden omhandler, ei heller teksten du finner på siden. Finner du noen feil eller mangler, setter jeg pris på dersom du gir beskjed. Da sier jeg meg ferdig med introduskjonen, og overlater kritikken til dere. http://ishare.zero-byte.info Endret 21. august 2005 av azone Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) IRC klienten IRC faktisk. Idéen er god, men dette fungerer dårlig. Den skarpe bakgrunnen gjør at dette blir altfor rotete, og det er tildels vanskelig å lese teksten. Liker heller ikke gradient-bakgrunnen, da jeg synes mønsteret ble for gjengående. Får samme effekten som på slike gamle sider med gjengående gif-bilder på 100^2 px. Du har en bug på screenshot-siden i Opera (iallfall). Får både hovedscroller og scroller i det lille vinduet. Synes knappene til høyre tok litt mye plass. At siden validerer er ingen sensasjon. Og iallfall ikke at den kjører PHP. Alt i alt en grei side. Menyen var kul. Siden viser kreativitet, men har ikke klart å opprettholde funksjonaliteten helt etter mitt syn. Jeg synes også den kunne hatt godt av noe renere og klarere linjer. Endret 20. august 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Hei, Først og fremst takk for tilbakemeldingen. 1. Angående bakgrunnen, burde jeg tone bildene bak ned, eller vil selve innholdsrammen kunne gjøre sammme nytten ved å tone den opp noen hakk? 2. Jeg skal vurdere å bytte bakgrunnen. 3. Feil på screenshot siden; Jeg kan ikke finne den hos meg (Opera v8.01). Kan du legge ved et skjermbilde av feilen? 4. Grunnen til at knappene på høyresiden fikk såpass mye plass, er fordi jeg ikke fant noe annet jeg kunne fylle inn høyresiden med. 6. "IRC klienten IRC" - Her skulle det egentlig stå "IRC klienten mIRC" Jeg skal ta dine gode råd til ettertanke, og se hva jeg kan gjøre/endre. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Div's inne i liste-elementer, nå har jeg sett det óg. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Div's inne i liste-elementer, nå har jeg sett det óg. Jeg var forberedt på å lese den kommentaren, hehe. Vel, jeg vet det er helt feil, jeg benyttet tidligere kun en et rent div-element. Koden er kun en midlertidig løsning inntil jeg får ryddet opp i koden (laget en ordentlig navigasjonsmeny) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Trenger vel egentlig bare å style listen, du trenger vel ikke en div for det? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg synes at det blir for dumt med hele natur-greia. Hadde det ikke vært bedre med noe som illustrerer dagens fildelings teknologi? Det er min mening Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Neida, bare se på Zen-hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå