Gå til innhold

Trådløst nettverk på fast Vognplass

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Er så heldig at vi har en Campingvogn, fast på en stor Vognpark.

Men der er vi uten internett, og det kan være "tøft" noen ganger. :roll:

Men neste år ( Mars / April 2006) skal vi ha årsmøte i parken og da vil jeg forslå at vi skaffer oss Trådløst nettverk eller tilsvarende.

Så her er fakta:

Plassen er stor, vi snakker om ca 90 store vogner og noen mål ( ca 60 000 Kvm )med park. Det er helt flatt rundt i parken, men noen trær er det.

Vi har en "hytte" hvor vi får inn strøm som videre blir fordelt rundt omkring.

Ingen fasttelefoner og elendig mobildekning. Det går en riksvei på østsiden og det er flere hus der, alle med fast telefon.

Siden jeg ikke har forspurt noen eller foreslått dette enda, håper og tror jeg at Dere kan komme med best mulig svar på hvordan dette kan løses.

Det bør vektlegges på høy sikkerhet, filter for BP og andre ulovlige sider, det bør også vektlegges at det ikke skal forekomme nedlasting av lovlig eller ulovlige filmer eller musikk.

Det bør være enkelt å være "Admin" og ikke minst så billigt, men så bra så overhodet mulig.

Siden jeg kan tenke meg at det er den "yngre" delen av oss om vil være på nett eller ha mulighet til det.

Så det vil si en ca 25-30 voksne som kanskje vil være med på dette.

Det settes stor pris på at Dere kan sette opp ett konstruktivt forslag til hvordan dette kan la seg gjøre.

Og selvsagt vil Dere få Heder og Ære, :thumbup:

Takk på forhånd og er det noe jeg mangler i spørsmålsrunden min, vennligst spør.

Atter engang Takk :thumbup:

MvH

W_B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bumper meg selv, jeg har lest mange tråder i dette fabelaktige forum.

Men blir ikke helt "klok" på hvordan ting bør og skal gjøres riktig :dontgetit:

Så jeg håpet på at noen av Dere kunne bidra med Dere`s kunnskap om og omkring dette tema. Ok det er lenge til Mars 2006, men :roll:

Jo mer jo bedre, siden jeg er veldig "sugen" på og kunne ha tilgang på nett til en rimelig og grei plass. :D

Håper at noen av Dere "hopper" opp og lærer meg noe av den kunskapen Dere sitter inne med.

Takk atter engang på forhånd. :thumbup:

MvH

WB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...