Autopsy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Sykkelen min pongterte i dag.. Skal sykle til skolen på mandag (første skoledag), noen butikker som har åpent på søndager som selger slanger..? Bor i Trondheim forresten. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tja div bensinstasjoner kanskje.. Eller så kan du vel låne en sykkel av en kompis Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tipper kompisene skal på skolen også Hva med å gå..ta buss? Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 De fleste bensinstasjoner er jo faktisk mer opptatt av å selge overpriset melk osv, enn faktisk bilutstyr.. får vel rett og slett stjele en utenfor stundentersamfundet. Mange nye dumme studenter i byen nå. :!: Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Kollektivtransport er uaktuelt. Gåing er hat. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Om det bare er et hull å ingen rift i slangen så tror jeg det kan funke med sånne lappesaker på sprayboks. Har ikke prøvd de selv så vet ikke om de fungerer bra. De fungerer sånn at du sprayer inn i slangen der du vanligvis fyller luft og sykler litt så stoffet finner frem til hullet. Dette får du tak i på bensinstasjoner. mvh. Valentino Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tipper kompisene skal på skolen også Hva med å gå..ta buss? kan vel hende at noen har 2 sykler. BTW: Mamma og pappa da? De har vel en sykkel? Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Tusen takk Valentino..! Høres genialt ut! Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Får sjekke opp hullet i morgen.. Ellers har jeg relativt dårlig erfaringer med lapping. men men. Verdt et forsøk. Hvis ikke advarer jeg herved folk til å holde syklene sine unna samfundet/NTNU. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) PONGTERT? BWAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! Punktert, gutten min. Endret 20. august 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg tenkte det samme, men turte ikke kommentere det... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Du forstod vel hva han mente? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 PONGTERT? BWAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! Punktert, gutten min. HIHIHI LALAALALZ :D Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Er det at ordet "pongtert" likner fælt på en del av mannens kjønnsorgan med navn "pung" dere ler av? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er det at ordet "pongtert" likner fælt på en del av mannens kjønnsorgan med navn "pung" dere ler av? Fakta er at det ikke er noe ORD som er "pongtert". Det er "punktert" du leter etter. :!: Grunnen til at i hvert fall jeg lo, er at det er den groveste skrivefeilen jeg har sett på måneder. Takk for latteren. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er det at ordet "pongtert" likner fælt på en del av mannens kjønnsorgan med navn "pung" dere ler av? Nei, at det heter pungtert eller punktert, eller noe sånn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg forstod det ikke før jeg gikk inn i tråden, "poengtert" trodde jeg han mente, uten at setningen gav meg noe igjen da heller... Selv med "punktert trenger hjelp" er det noe som mangler... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ikke komenter andres skrivefeil da! Han kan ha problemer som dere ikke vet om, som dysleksi f.eks. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hold dere til denne tråden, finpussere.. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis du har noe lappesaker liggende så er det jo egentlig ikke noe problem med og lappe.. Selv med dårlig erfaring før så bør du klare det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå