Zicobra Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den trommelen må jo ta masse plass.Skjekk ut http://www.direktronik.se de har fin snadder boks som du kobler til usb porten...må ha gadget, eneste minus er prisen 1800 svenske penga..sånn ca.(PS søk på CD-Organizer) For å ha samme kapasitet må jeg ha 2 av den CD-Organizer og da trur jeg at dei 2 jeg har tar mindre plass.Og prisen er bare 25 % i forhold (antall lagrede CD'er) Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Uansett blir de to løsningene for dyre. 1500 kroner for å lagre 150 cd'er holder ikke. Dyrere å lagre dem enn å kjøpe selve plata. :wink: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Si meg; hva bruker du alle de dataene til? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 tror jeg etterhvert bare skal gå mer vekk ifra å brenne cd'er og heller kjøpe en ny 120gb i ny og ne. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 11:11, psilocybe skrev:tror jeg etterhvert bare skal gå mer vekk ifra å brenne cd'er og heller kjøpe en ny 120gb i ny og ne. Lurt! Det skal jeg også gjøre. 2,5kr pr 700MB tilsvarer en pris på 430kr pr 120GB. Det vil si at hvis man tenker rent GB/kr så vil nok CD'er være billigere enn harddisker ennå et par år. Men hvor mye enklere er det ikke å ha alt raskt tilgjengelig på en HD i stedet for en haug med CD'er å lete gjennom... HD er fremtiden for billig og enkel lagring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå