Gå til innhold

Opera mini på Motorola Mpx220

jt1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke innstallert Opera mini på Qtek'en min heller.. men har testa den såvidt på en nokia 3650 ogi funnet ut at Opera mini er helt verdiløst for telefoner Opera allerede finnes til det vil si bl.a Ms smartphones og Symbian-telefoner.

En annen ting med javaen på ms smartphonen, den restarter programmet om du hopper til et annet program også tilbake. Bye bye multitasking :)

Lenke til kommentar

Jeg har instalert Opera Mini på min MPx220 uten noen problemer.. laster bare ned installfila og instalerer programmet på desktop pc'en. Når man da plugger fonen opp mot pc'n via kabelen, instalerer opera seg selv på fonen. Helt genialt... Man må kun bekrefte noen småting på fonen..

Lenke til kommentar
Jeg har instalert Opera Mini på min MPx220 uten noen problemer.. laster bare ned installfila og instalerer programmet på desktop pc'en. Når man da plugger fonen opp mot pc'n via kabelen, instalerer opera seg selv på fonen. Helt genialt... Man må kun bekrefte noen småting på fonen..

Hvorfor i all verden vil du ha Opera mini istedet for Opera 8.0 smartphone edition? Eller loker du? Innstallere .jad fila på pcen så innstallerer Opera seg selv?

Endret av killerost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...