jt1 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg prøver å installere Opera mini på min Mpx220. Jeg kommet til "Installer MIDlet" skjermen. Men der stopper det også... Den lar det være igjen to ruter på "installeringslinja" Hva kan feilen være? Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Får ikke innstallert Opera mini på Qtek'en min heller.. men har testa den såvidt på en nokia 3650 ogi funnet ut at Opera mini er helt verdiløst for telefoner Opera allerede finnes til det vil si bl.a Ms smartphones og Symbian-telefoner. En annen ting med javaen på ms smartphonen, den restarter programmet om du hopper til et annet program også tilbake. Bye bye multitasking Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har instalert Opera Mini på min MPx220 uten noen problemer.. laster bare ned installfila og instalerer programmet på desktop pc'en. Når man da plugger fonen opp mot pc'n via kabelen, instalerer opera seg selv på fonen. Helt genialt... Man må kun bekrefte noen småting på fonen.. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Jeg har instalert Opera Mini på min MPx220 uten noen problemer.. laster bare ned installfila og instalerer programmet på desktop pc'en. Når man da plugger fonen opp mot pc'n via kabelen, instalerer opera seg selv på fonen. Helt genialt... Man må kun bekrefte noen småting på fonen.. Hvorfor i all verden vil du ha Opera mini istedet for Opera 8.0 smartphone edition? Eller loker du? Innstallere .jad fila på pcen så innstallerer Opera seg selv? Endret 23. august 2005 av killerost Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) sorry.. jeg som loker...... 8.0 jeg bruker.... Men da retter jeg spørsmålet tilbake til trådstarter: Jeg prøver å installere Opera mini på min Mpx220. Link til trådstarter Endret 23. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Men folkens! Se her: Bluetooth remote control for smartphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå