Gå til innhold

Hvilken øreplugg bør kjøpes? Ca 200-300,-

Anbefalte innlegg

Hvilken øreplugg bør jeg satse på?

Har kjøpt Zen Sleek, synes ikke pluggene som fulgte med er noe særlig å skryte av...

Viktig at man kan ha på høy lyd uten at de blir ødelagt, og at de passer godt i øret..

Helst ikke mer enn 2-300 spenn, vil seff ikke betale masse i frakt heller...

Tenkte på disse:

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=35664

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17135

Noe å satse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt svar: Nei.

Jeg har ikke selv testet Spark Plug, men de vanlige Plug-proppene er rett og slett ikke verdt pengene. De låter ullent og pistrete med masse rumlete mellombass. Hvis du har prøvd å putte hodet inn i en kakeboks mens du synger har du en viss pekepinn på hvordan det låter. (Og denne sammenligningen er faktisk IKKE satt på spissen!)

Til 2-300,- er jeg rett og slett ikke sikker på om du får noe som er mye bedre enn medfølgende greier, men ta en titt på Sonys ørepropper. Har selv en stappe-inn-i-øregangen-modell kjøpt på Spaceworld for ca 500,-. Den låter slett ikke så verst. Har også vært positivt overrasket over medfølgende propper til diverse Sony MD-spillere, discmans etc. (Bemerk: Ikke alt Sony lager er bra. De har sin andel med dyrt overhypet crap...)

Lenke til kommentar
Sier dere at man må ut med 1000 spenn for å få noe bedre enn det Creative sender med spillerne?

Nei, men kanskje mer enn 2-300,-. For 4-500,- får du relativt bra greier. Men sjekk ut tipset til Nvrmind hvis du har trangt budsjett. Har ikke hørt på disse selv, men har som sagt mer tro på Sony enn Koss i dette prissegmentet.

Et annet konkret tips: Sennheiser PX100 til 355,- har fått mye skryt. Men du er kanskje fast bestemt på å kjøpe deg plugger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...