Camron Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvilken øreplugg bør jeg satse på? Har kjøpt Zen Sleek, synes ikke pluggene som fulgte med er noe særlig å skryte av... Viktig at man kan ha på høy lyd uten at de blir ødelagt, og at de passer godt i øret.. Helst ikke mer enn 2-300 spenn, vil seff ikke betale masse i frakt heller... Tenkte på disse: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=35664 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17135 Noe å satse på? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Enkelt svar: Nei. Jeg har ikke selv testet Spark Plug, men de vanlige Plug-proppene er rett og slett ikke verdt pengene. De låter ullent og pistrete med masse rumlete mellombass. Hvis du har prøvd å putte hodet inn i en kakeboks mens du synger har du en viss pekepinn på hvordan det låter. (Og denne sammenligningen er faktisk IKKE satt på spissen!) Til 2-300,- er jeg rett og slett ikke sikker på om du får noe som er mye bedre enn medfølgende greier, men ta en titt på Sonys ørepropper. Har selv en stappe-inn-i-øregangen-modell kjøpt på Spaceworld for ca 500,-. Den låter slett ikke så verst. Har også vært positivt overrasket over medfølgende propper til diverse Sony MD-spillere, discmans etc. (Bemerk: Ikke alt Sony lager er bra. De har sin andel med dyrt overhypet crap...) Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 enig med dostojevski her, koss the plug er oppskrytt møkk. forferdelig upraktisk og elendig lyd. alt for brumlende.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Sier dere at man må ut med 1000 spenn for å få noe bedre enn det Creative sender med spillerne? Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) vil heller anbefale Sony MDR-EX71SL/B ... sitter godt, veldig støyislolert, kjempe god lyd og masse bass Endret 21. august 2005 av Nvrmind Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Sier dere at man må ut med 1000 spenn for å få noe bedre enn det Creative sender med spillerne? Nei, men kanskje mer enn 2-300,-. For 4-500,- får du relativt bra greier. Men sjekk ut tipset til Nvrmind hvis du har trangt budsjett. Har ikke hørt på disse selv, men har som sagt mer tro på Sony enn Koss i dette prissegmentet. Et annet konkret tips: Sennheiser PX100 til 355,- har fått mye skryt. Men du er kanskje fast bestemt på å kjøpe deg plugger? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Da får jeg komme med enda et tips da. Beyerdynamic DTX10. Har disse selv og lyden er god, ikke noen super bass, men mellomtonen og diskanten er (Ifølge meg) mye bedre enn på de Koss hodetelefonene/pluggene jeg har (Porta Pro, KSC55, P4). Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Plugg er litt mer handy enn hodesett, får lett plass i lomma osv... Er usikker på hvilken jeg bør kjøpe... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Kjøp disse: Creative Headphone EP630, In-Ear Plug . Fåes kjøpt hos bl.a Datakjeden. Kan sammenlignes med Sharp HP-MD33S Four Pole (bedre enn Sony MDR-EX71SL) Endret 22. august 2005 av k-orm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå