Beatnut Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg får ikke kjørt hverken avi, mpg, asf eller wmv på hverken Totem eller Helix. Fikk til en avi, men da kom kun lyden. Den ber om tilleggs-kodeker. Hvor finner jeg sånne til Linux og hvordan installerer jeg de? Lenke til kommentar
raakken Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 gjetter her, men til ubuntu finner du alt på ubuntusidene, kanskje de har noen linker på fedora sidene... ubuntu har idiotinstallering av slikt... howto'er som klipp og lim :!: funker som faen Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Kommer vel meget ann på hvilken versjon av fedora du bruker også da men men. Når jeg slet med en audio type i ubuntu fikk jeg tips om www.mplayerhq.hu og det fiksa problemet. der kan du laste ned og komplimere egen versjon av mplayer, som er en annen avspiller til mediafiler. edit: feil i url Endret 20. august 2005 av zeltex Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg får ikke kjørt hverken avi, mpg, asf eller wmv på hverken Totem eller Helix. Fikk til en avi, men da kom kun lyden. Den ber om tilleggs-kodeker.Hvor finner jeg sånne til Linux og hvordan installerer jeg de? Totem har ein eigen kjekk funksjon. Totem > Edit > Preferences > Add proprietary plugins Då får du opp filbehandlaren. Last ned denne pakken og kopier filene inn i Totem-mappa som kom opp. Er du sikker på at du ikkje får spelt av MPG? Det skal no funke out-of-the-box, evt legge inn ein pakke med pakkesystemet. Fedora-brukarar får svare deg på det. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 ellers er fedorafaq.org et fint sted å begynne, alltid Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Må bare si at det er noen gjengangere her på Linux/Unix delen av forumet som er gull verdt. Jeg vil bare si at jeg er meget takknemlig for at dere står ut med en gnager som meg og gir meg gode tips og forklaringer. Tusen takk! Ps: Jeg tar det for god fisk at dere selv vet hvem jeg mener.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå