Hansa92 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Hei Jeg har ett uønsket ikon på skrivebordet der det står "trygg fjerning av maskinvare", når jeg går innpå den står det at jeg skal velge den enheten jeg vil koble fra elelr løse ut... dette gjelder de to hdd'ene mine... Hva skal jeg gjøre for å få vekk denne ikonen? (jeg vil helst ha den helt vekk og ikke bare skjule den)... Glad for all hjelp Endret 20. august 2005 av Hansa92 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kommer den opp igjen om du velger høyre mustast -> avslutt? (jeg har ikke sett den igjen etter jeg gjorde det) Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Kommer den opp igjen om du velger høyre mustast -> avslutt? (jeg har ikke sett den igjen etter jeg gjorde det) Det går ikke å avslutte den, når jeg høyreklikker står det bare Trygg Fjerning av Maskinvare... Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Ingen som veit hvordan jeg kan få den vekk? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvorfor vil du ha vekk denne? Er jo meget kjekk hvis du vil koble fra eksterne enheter uten å slå av maskinen. Jeg vet at det er mulig å koble dem fra uten å bruke denne funksjonen, men jeg tør ikke gjøre det etter x antall recoveryjobber. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hvorfor vil du ha vekk denne? Er jo meget kjekk hvis du vil koble fra eksterne enheter uten å slå av maskinen. Jeg vet at det er mulig å koble dem fra uten å bruke denne funksjonen, men jeg tør ikke gjøre det etter x antall recoveryjobber. EDIT: Misforsto litt Søk litt på forumet, så finner du ut hvordan den fjernes Endret 21. august 2005 av sigen Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis du ikke har denne på blir det vanskelig å koble fra harddiskene fra pcen uten å risikere korrupsjon og elendighet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå