Gå til innhold

Er lan teit?


Anbefalte innlegg

Til herzeleid:

"hvorfor er du her og poster på et spilleforum på en lørdagsnatt?" Har ikke du et liv å leve? HEHEHE, togo 4 prez!

Han er her for å påpeke at han er bedre enn oss.

Åja, vel, mission accomplished av han. :(

 

OH NOES; HE IS SO MUCH BETTER THAN ME! I'LL GO CRY SOME MORE NOW THEN! :'(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3. dere trenger nokk ikke å ta alt jeg sier helt seriøst for overdriver litt for å få flere med i diskusjonen. mykner kanskje opp litt etterhvert

så du har ikke noe mer fornuftig å gjøre på lørdagskvelden enn å sitte å nerde?

 

 

 

Hilsen

Laaknor

 

På filmkveld/LAN/noen som drikker her med kamerater, ingen spiller et eneste spill

Lenke til kommentar
Fest i går, sammen med venner i hele dag og badet og spilt volleyball så synes egentlig at jeg fortjener å hvile litt. har fått litt akjevrytme av de festene som har vært så får ikke sove så tidlig

For å sette det litt på spissen:

Det er lørdagskveld, og du sitter forran pc'n og provoserer ukjente personer.

Du er med andre, og dine, ord, usosial. Mange vil se på deg som om du har få eller ingen venner, eller har personlige problemer, kanskje du bruker stoff?

 

Dette tegner et rimelig lite nyansert bilde av deg, ikke sant? Vel, slik er det for mange. Vær forsiktig med å sette personer i bås.

Trodde jeg forklarte dette ganske bra.

 

1. jeg snakker om folk som virkelig fordyper seg i spillene og skjeldent eller aldri er sammen med venner. spiller du en gang i blant og er ofte med venner er det noe annet.

 

2.har ikke sagt noe om at man ikke kan slappe av

 

3. dere trenger nokk ikke å ta alt jeg sier helt seriøst for overdriver litt for å få flere med i diskusjonen. mykner kanskje opp litt etterhvert

hva er å virkelig fordype sig i spillene da?... jeg kan sitte og spille en hel helg hvis jeg har fått et nytt spill men jeg kan også være med venner en hel helg uten at jeg får (altfår store) abstinenser :D er jeg en nerd? og videre kommer jeg til å få meg et bra liv videre o du allmektige klatre soss... vil mitt liv ende bak disken på burgerking i en alder av 67 år?

Lenke til kommentar
Fest i går, sammen med venner i hele dag og badet og spilt volleyball så synes egentlig at jeg fortjener å hvile litt. har fått litt akjevrytme av de festene som har vært så får ikke sove så tidlig

For å sette det litt på spissen:

Det er lørdagskveld, og du sitter forran pc'n og provoserer ukjente personer.

Du er med andre, og dine, ord, usosial. Mange vil se på deg som om du har få eller ingen venner, eller har personlige problemer, kanskje du bruker stoff?

 

Dette tegner et rimelig lite nyansert bilde av deg, ikke sant? Vel, slik er det for mange. Vær forsiktig med å sette personer i bås.

Trodde jeg forklarte dette ganske bra.

 

1. jeg snakker om folk som virkelig fordyper seg i spillene og skjeldent eller aldri er sammen med venner. spiller du en gang i blant og er ofte med venner er det noe annet.

 

2.har ikke sagt noe om at man ikke kan slappe av

 

3. dere trenger nokk ikke å ta alt jeg sier helt seriøst for overdriver litt for å få flere med i diskusjonen. mykner kanskje opp litt etterhvert

hva er å virkelig fordype sig i spillene da?... jeg kan sitte og spille en hel helg hvis jeg har fått et nytt spill men jeg kan også være med venner en hel helg uten at jeg får (altfår store) abstinenser :D er jeg en nerd? og videre kommer jeg til å få meg et bra liv videre o du allmektige klatre soss... vil mitt liv ende bak disken på burgerking i en alder av 67 år?

jupp, du er dømt til å slave for BK, mens jeg ender opp som "The Cokeboy" for Blizzard North ^^

 

Evt. IT-avdelinga på det lokale sykehuset, oi stemmer.

Var der jeg jobba helt til de tok inn lærling ja.

Fuck sake:P

Lenke til kommentar
Noen sliter her.... Og jeg tror ikke det er oss som drar på datapartyer.

 

 

Unnskyld meg for at jeg foretrekker å sitte sammen med venner og drive med noe vi liker å gjøre, fremfor å ligge å spy i en grøftekant, og ikke ane at jeg har møtt noen folk engang.

Sier vell kanskje litt om din kjenskap til fest og alkohol i og med at du antar at hvis man er på en fest så ender man drita opp i en grøft men blackout. (og spyr).

 

Hvis dette hadde vært sant ville det jo vært helt forståelig at du ikke dro på fester

Og det sier jo litt om deg og din kjennskap til datapartyer når du sier at alle bare sitter å spiller og ikke gjør noe annet.

Lenke til kommentar
1. jeg snakker om folk som virkelig fordyper seg i spillene og skjeldent eller aldri er sammen med venner. spiller du en gang i blant og er ofte med venner er det noe annet.

Så si det med en gang, og ikke putt alle i samme gruppe! Bedre, ikke del alle opp i grupper!

 

3. dere trenger nokk ikke å ta alt jeg sier helt seriøst for overdriver litt for å få flere med i diskusjonen. mykner kanskje opp litt etterhvert

Vel, da har du ingen diskusjon. Å overdrive for å provosere folk bare for å få i gang en diskusjon er bak mål.

 

Og la meg påpeke en ting. Alt som overdrives er usundt for deg. Hva som er overdrevent får du bestemme selv. Eller i ditt tilfelle, foreldrene dine?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...