Gå til innhold

Er lan teit?


Anbefalte innlegg

Sympatiserer absolutt ikke med han amerikaneren og har ikke noe i mot folk som spiller spill eller bruker pcer. det jeg ikke liker er skikkelige nerder som tar spillingen som en livsstil fordi det virkerså uvitkig. bruke masse penger på pcen og glede seg over den men av de tingene som betyr noe som det sosiale er det bare helt dødt

Du er nå ihvertfall veldig flink med å stemple folk.

 

Eg kan være enig med deg i at å sitte konstant med pc-spill og ingen ytre påvirkning kan være uheldig. Men å stemple personer pga av det, eller å putte alle som ikke er som deg i samme bås, for så å unngå dem, er direkte kynisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det med at lan er så sosialt vil jeg si hjelper temmelig lite i og med at det er snakk om folk man helst ikke vil sosialisere seg.

Nå er ikke jeg en person som overhodet kan kalles en representant for forumets "LANere" da det er veldig sjeldent at jeg er på LAN.

 

Det eneste jeg kan si etter å ha lest dette du skriver her er at jeg synes synd på deg. Du vil ikke ha noe med folk som drar på lan å gjøre? De er ikke gode nok for deg? Har jeg forstått deg rett da?

altså se på skolen da: hvis jeg henger med en skikkelig nerd smitter jo det over på meg og jeg blir stemplet. derfor mener jeg at andre bør holde seg unna sånne. er ikke jeg som har gjort det slik men sånn er det nå en gang. hele samfunnet ser ned på nerder

Hele denne diskusjonen er egentlig som nomore sier dødføtt. Trådstarter ønsker ingen diskusjon, men han ønsker å tråkke ned på "nerdene." Han har tydligvis bestemt seg for at han er bedre enn alle andre her inne og nå skal han rakke ned på "alle oss andre."

 

Ja for all del. Du er bedre enn alle som har vært på LAN. Du må ikke tilbringe tid med noen som har vært på LAN fordi da kan du bli sett ned på. Samfunnet ser ned på alle "nerder." Altså hva gjør at noen er bedre enn noen andre? Er det hvor mange timer man sitter foran pc'en som skal bestemme hvor gode mennesker vi er? Står det skrevet i stjernene at du er bedre enn meg fordi jeg har vært på LAN?

 

Maken til latterlig dømming av en hel gruppe har jeg ikke sett siden jeg leste i historieboka. Skal ikke si hvilket år det var jeg leste under.

Lenke til kommentar

Svar meg på en ting:

 

Om jeg sitter og spiller et spill med venner over Internett og blir kjent med 40-50 andre med samme interesse fra rundt om i verden...

 

Er jeg da usosial fordi jeg foretrekker å møte nye folk og gamle kjente over Internett i stedet for å gå ut og drikke litt og møte de samme folka ute på byen, snakke om spill og andre ting som interesserer oss, og evt. flire av folk og deres patetiske forsøk på å sosialisere seg med folk av motsatt kjønn ved bruk av tåpelige og utdaterte linjer de har plukket opp i et eller annet blad?

Lenke til kommentar

ok dette må være det teiteste jeg har lest siden... unyttinge ting posten... nie dette er definitift dummere

 

hvis mer det er mange som driver med noe og de er samlett på ett sted og driver med det, hva er da forskjellen på drikking og LAN? ok på lan husker du hva du gjorde hvem du snakket med og hva du sa :no: , jeg skjønner at hvis du er usikker på deg selv at du trenger å glemme disse tingene og da er alkohol og fester perfekt for deg :thumbup: ellers så synes jeg synd på deg som antar at en person er en nerd hvis han henger med nerder... nerder er foresten serdeles skjeldne... jeg kjenner ingen og jeg går på lan oftere enn en gang i blandt

men det er vel individuelt hva vi mener er en nerd så kan noen forklare hva en nerd er?

Lenke til kommentar
Fest i går, sammen med venner i hele dag og badet og spilt volleyball så synes egentlig at jeg fortjener å hvile litt. har fått litt akjevrytme av de festene som har vært så får ikke sove så tidlig

For å sette det litt på spissen:

Det er lørdagskveld, og du sitter forran pc'n og provoserer ukjente personer.

Du er med andre, og dine, ord, usosial. Mange vil se på deg som om du har få eller ingen venner, eller har personlige problemer, kanskje du bruker stoff?

 

Dette tegner et rimelig lite nyansert bilde av deg, ikke sant? Vel, slik er det for mange. Vær forsiktig med å sette personer i bås.

Lenke til kommentar
Svar meg på en ting:

 

Om jeg sitter og spiller et spill med venner over Internett og blir kjent med 40-50 andre med samme interesse fra rundt om i verden...

 

Er jeg da usosial fordi jeg foretrekker å møte nye folk og gamle kjente over Internett i stedet for å gå ut og drikke litt og møte de samme folka ute på byen, snakke om spill og andre ting som interesserer oss, og evt. flire av folk og deres patetiske forsøk på å sosialisere seg med folk av motsatt kjønn ved bruk av tåpelige og utdaterte linjer de har plukket opp i et eller annet blad?

Samme folka på byen? man treffer vel faktisk nye folk på fester da så...

 

Og patetiske forsøk på jenter? vel altså hverken jeg eller vennene mine plukker og replikker fra blad og uansett så er jo faktisk vi i kontakt med jenter, og vi kan vell se det i øynene: det er ikke spesielt mange fine nerdejenter...

Lenke til kommentar
vi kan vell se det i øynene: det er ikke spesielt mange fine nerdejenter...

Begynner nesten å like denne fyren. Maken til mange gullkorn på samlebånd er det lenge siden jeg har sett.

 

Kan du forresten definere "nerd" for oss slik at vi alle har klart for oss hva det er?

 

Bra vi har denne fyren her slik at han kan fortelle oss hvilke "grupper" som er gode mennesker. Hvem som lykkes i samfunnet. Han vet hva som er interressene til alle de pene damene...

Lenke til kommentar
Fest i går, sammen med venner i hele dag og badet og spilt volleyball så synes egentlig at jeg fortjener å hvile litt. har fått litt akjevrytme av de festene som har vært så får ikke sove så tidlig

For å sette det litt på spissen:

Det er lørdagskveld, og du sitter forran pc'n og provoserer ukjente personer.

Du er med andre, og dine, ord, usosial. Mange vil se på deg som om du har få eller ingen venner, eller har personlige problemer, kanskje du bruker stoff?

 

Dette tegner et rimelig lite nyansert bilde av deg, ikke sant? Vel, slik er det for mange. Vær forsiktig med å sette personer i bås.

Trodde jeg forklarte dette ganske bra.

 

1. jeg snakker om folk som virkelig fordyper seg i spillene og skjeldent eller aldri er sammen med venner. spiller du en gang i blant og er ofte med venner er det noe annet.

 

2.har ikke sagt noe om at man ikke kan slappe av

 

3. dere trenger nokk ikke å ta alt jeg sier helt seriøst for overdriver litt for å få flere med i diskusjonen. mykner kanskje opp litt etterhvert

Lenke til kommentar
Svar meg på en ting:

 

Om jeg sitter og spiller et spill med venner over Internett og blir kjent med 40-50 andre med samme interesse fra rundt om i verden...

 

Er jeg da usosial fordi jeg foretrekker å møte nye folk og gamle kjente over Internett i stedet for å gå ut og drikke litt og møte de samme folka ute på byen, snakke om spill og andre ting som interesserer oss, og evt. flire av folk og deres patetiske forsøk på å sosialisere seg med folk av motsatt kjønn ved bruk av tåpelige og utdaterte linjer de har plukket opp i et eller annet blad?

Samme folka på byen? man treffer vel faktisk nye folk på fester da så...

 

Og patetiske forsøk på jenter? vel altså hverken jeg eller vennene mine plukker og replikker fra blad og uansett så er jo faktisk vi i kontakt med jenter, og vi kan vell se det i øynene: det er ikke spesielt mange fine nerdejenter...

Hvor har du det i fra at det ikke er mange pene nerdejenter?

 

Veit av mange pene (i følge sossene jeg gikk i klasse med, som trodde jeg bare løy da jeg fortalte dem at det var venninner av meg som spillte spill) jenter som spiller spill som CounterStrike, Battlefield, World of Warcraft :love: , Age of Empires, Settlers osv.

 

Og det er ikke alltid man treffer nye folk på fester, kommer jo så klart an på hva slags fester man drar på.

 

Så klart, om du drar på skumparty med x antall fjortisser, møter du vel alltids en ny fjortis eller en ny gris som sikler på fjortissene og tafser på de i skummet.

Lenke til kommentar

Æsj! du gjør meg helt kvalm.

Hvem faen er du til å dømme åssen andre liker å leve livet sitt?

 

Personlig syntes jeg at ungdomsfyll er det dummeste som finnes og jeg holder meg langt unna all slags jevnaldrende fulle idioter. Og det er meningen min.

 

Jeg lever livet med å komme hjem fra skolen og spille til kvelden nesten hver dag, og med det plager jeg ingen og har det morsomt.

 

Hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Noen sliter her.... Og jeg tror ikke det er oss som drar på datapartyer.

 

 

Unnskyld meg for at jeg foretrekker å sitte sammen med venner og drive med noe vi liker å gjøre, fremfor å ligge å spy i en grøftekant, og ikke ane at jeg har møtt noen folk engang.

Sier vell kanskje litt om din kjenskap til fest og alkohol i og med at du antar at hvis man er på en fest så ender man drita opp i en grøft men blackout. (og spyr).

 

Hvis dette hadde vært sant ville det jo vært helt forståelig at du ikke dro på fester

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...