Gå til innhold

Er lan teit?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne starte en diskusjon rundt dette temaet.

 

No offence assa men:

 

Personlig synes jeg større lan parties er noe så helt jævlig teit!

I det hele tatt å kalle det party er jo helt teit, en gjeng nerdete svette gutter som jenter omtrent er redde for som sitter og kliner seg til skjermen er jo bare så lite party at det er helt morsomt. Greit, dere har det sikkert fett men kan dere ikke kalle det noe sånn som nerdesamling eller taperforening og ikke misbruk "våre" ord til deres skitne bedrifter :p Skal i allefall holde meg unna slikt. en tig er å spille litt en gang i blant men når det tar helt overhånd blir det bare patetisk.

kanskje disse ordene vill redde noen ut av nerdeknipen men de fleste blir vell bare sinte, men det er jo gøy da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint innlegg. :roll:

 

Veldig grei måte å kritisere enkelte personer ved å diskriminere hele "gruppen".

 

Joda, eg har sett enkelte usosiale personer helt oppslukt i spilling på enkelte LAN parties. Men hvorfor skal alle som spiller lide for dette? Å spille er blitt mer og mer

som andre fritidsaktiviteter, tilogmed sosialt godtatt som en "ok" ting å gjøre. Så hvorfor skal alle som drikker alkohol og fester bli kaldt for alkoholiker?

 

Kryp ut av hiet ditt, og velkommen til det 21-ende århundre. Og hvem er "dere" og hvem bestemmer hva som er "deres" ord? Kanskje vi skulle sørge for at det Norske Spraakraadet merker enkelte ord som "deres"?

 

Flott at du ønsker å holde deg unna slikt, du er med den holdningen sikkert like uønsket. Og disse ordene dine kan i værste fall få en nerd til å le litt, ikke å avstå fra nerdeaktivitetene sine, som bla sikkert innebærer pussing av de store brillene.

 

Grattulerer, du provoserte meg så utrolig lite :thumbup:

Lenke til kommentar

- Møte folk du spiller med og danne nye bekjentskaper, siden dere deler en felles hobby .

 

- Heftig internettlinje og tonnevis av interne servere

 

- Sitte med venner og spille side ved side er faktisk morro tro det eller ei

 

Men LAN kan være jævlig irritabelt pga cs spillerne. De har en syk tendens til å snakke 1337 og være frekk i kjeften.

Lenke til kommentar
du er keeg

var det en fornærmelse? altså: mange strever etter å være keeg, ingen strever etter å være nerd. Hater forresten sånne skikkelige cs folk som bare snakker nerdespråk.

 

Det med at lan er så sosialt vil jeg si hjelper temmelig lite i og med at det er snakk om folk man helst ikke vil sosialisere seg.

Lenke til kommentar
Det med at lan er så sosialt vil jeg si hjelper temmelig lite i og med at det er snakk om folk man helst ikke vil sosialisere seg.

Nå er ikke jeg en person som overhodet kan kalles en representant for forumets "LANere" da det er veldig sjeldent at jeg er på LAN.

 

Det eneste jeg kan si etter å ha lest dette du skriver her er at jeg synes synd på deg. Du vil ikke ha noe med folk som drar på lan å gjøre? De er ikke gode nok for deg? Har jeg forstått deg rett da?

Lenke til kommentar
Det med at lan er så sosialt vil jeg si hjelper temmelig lite i og med at det er snakk om folk man helst ikke vil sosialisere seg.

Nå er ikke jeg en person som overhodet kan kalles en representant for forumets "LANere" da det er veldig sjeldent at jeg er på LAN.

 

Det eneste jeg kan si etter å ha lest dette du skriver her er at jeg synes synd på deg. Du vil ikke ha noe med folk som drar på lan å gjøre? De er ikke gode nok for deg? Har jeg forstått deg rett da?

altså se på skolen da: hvis jeg henger med en skikkelig nerd smitter jo det over på meg og jeg blir stemplet. derfor mener jeg at andre bør holde seg unna sånne. er ikke jeg som har gjort det slik men sånn er det nå en gang. hele samfunnet ser ned på nerder

Lenke til kommentar
Mener at det er mer sosialt å være ute sammen med venner og på fest med andre ungdommer istedenfor å kaste bort hele ungdommen forran pcen. Folk som gjør det kommer jo bare til å angre så sykt en gang. Skjønne ikke hvorfor noem gidder å være nerder

Du vet tydeligvis ikke hva du prater om. Du ønsker egentlig ingen diskusjon, du vil bare tråkke ned på nerdene, og se ned på dem så mye som mulig.

 

Dessuten finnes det flere nyanser av ting/situasjoner. Ungdom som drikker og fester hver helg vil også komme til et punkt hvor de vil angre, enten pga plagene de har av drikkinga, eller av all den meningsløse festinga. Folk som leser bøker støtt vil også mangle den sosiale biten, mens bokklubber bringer flere med samme interesse sammen. Vil du kanskje kaste litt dritt på dem også samtidig?

 

Man kan fint ha en lykkelig ungdom med litt spilling, et par lan, festing, venner og jenter... helt utrolig, men det er mulig.

 

PS: hvorvidt du mener en person har kastet bort livet sitt er utrolig lite interesant. så lenge personen selv er fornøyd bør man gjøre som man vil.

Lenke til kommentar
altså se på skolen da: hvis jeg henger med en skikkelig nerd smitter jo det over på meg og jeg blir stemplet. derfor mener jeg at andre bør holde seg unna sånne. er ikke jeg som har gjort det slik men sånn er det nå en gang. hele samfunnet ser ned på nerder

Du har missforstått. Det er nettopp slike som deg som gjør det slik!

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne starte en diskusjon rundt dette temaet.

 

No offence assa men:

 

Personlig synes jeg større lan parties er noe så helt jævlig teit!

I det hele tatt å kalle det party er jo helt teit, en gjeng nerdete svette gutter som jenter omtrent er redde for som sitter og kliner seg til skjermen er jo bare så lite party at det er helt morsomt. Greit, dere har det sikkert fett men kan dere ikke kalle det noe sånn som nerdesamling eller taperforening og ikke misbruk "våre" ord til deres skitne bedrifter :p Skal i allefall holde meg unna slikt. en tig er å spille litt en gang i blant men når det tar helt overhånd blir det bare patetisk.

kanskje disse ordene vill redde noen ut av nerdeknipen men de fleste blir vell bare sinte, men det er jo gøy da.

en ting er å sitte hjemme alene å spille data, en annen ting er å samle seg for å spille data

Lenke til kommentar
Mener at det er mer sosialt å være ute sammen med venner og på fest med andre ungdommer istedenfor å kaste bort hele ungdommen forran pcen. Folk som gjør det kommer jo bare til å angre så sykt en gang. Skjønne ikke hvorfor noem gidder å være nerder

Du vet tydeligvis ikke hva du prater om. Du ønsker egentlig ingen diskusjon, du vil bare tråkke ned på nerdene, og se ned på dem så mye som mulig.

 

Dessuten finnes det flere nyanser av ting/situasjoner. Ungdom som drikker og fester hver helg vil også komme til et punkt hvor de vil angre, enten pga plagene de har av drikkinga, eller av all den meningsløse festinga. Folk som leser bøker støtt vil også mangle den sosiale biten, mens bokklubber bringer flere med samme interesse sammen. Vil du kanskje kaste litt dritt på dem også samtidig?

 

Man kan fint ha en lykkelig ungdom med litt spilling, et par lan, festing, venner og jenter... helt utrolig, men det er mulig.

 

PS: hvorvidt du mener en person har kastet bort livet sitt er utrolig lite interesant. så lenge personen selv er fornøyd bør man gjøre som man vil.

Er bare det at hvis en person ser tilbake på livet sitt og ser at han ikke har levd livet men bare sittet masse forran pcen vil han jo en gang inse at han kunne ha gjort så mye mer ut av livet sitt enn det der. er ikke snakk om å opptre somm en fyllik eller noe sånn men å ha et "normalt" liv og bruke ungdommen på bla. festing og venner. litt spilling er jo greit men hvis du er helt opphengt i det har man i allefall mistet min respekt. respekterer sånne cirka like mye som narkomane

Lenke til kommentar

Enig med qweac.

 

 

herzeleid, jeg syns rett og slett synd på deg.

Men det er mange mindre opplyste folk her i verden, en god del av de er politikere, en er til og med president i USA :p

 

Det å være på LAN og være sosial, er da akkurat det samme som å finne ei flaske sprit/HB helle den i seg, dra på fest og ligge i ei grøft og spy som en anna fjortis fordi du ikke hadde vett til å ta det litt med ro og starte svakt først og bygge deg opp, i stedet for å helle i deg alt fortest mulig for å bli mest mulig full (OK, dette heller kanskje litt mot fjortisser og det intense hatet jeg har mot folk med syndromet)

 

Nok om det.

 

Du syns ikke vi "LANere" og "nerder" og "folk som liker å sitte foran PC'en, enten med spill eller en annen interessant applikasjon" er noe særlig, og vi (i alle fall ikke jeg), syns mest sannsynlig ikke du og dine og folk som deg er noe særlig.

 

Så tju! husj! bort med deg!

 

Så kan du leve ditt "keege" liv for deg, så kan vi leve vårt "geeke" liv for oss!

Lenke til kommentar
Er bare det at hvis en person ser tilbake på livet sitt og ser at han ikke har levd livet men bare sittet masse forran pcen vil han jo en gang inse at han kunne ha gjort så mye mer ut av livet sitt enn det der. er ikke snakk om å opptre somm en fyllik eller noe sånn men å ha et "normalt" liv og bruke ungdommen på bla. festing og venner. litt spilling er jo greit men hvis du er helt opphengt i det har man i allefall mistet min respekt. respekterer sånne cirka like mye som narkomane

Men i hvilken posisjon er du til å kunne bestemme noe slikt? Og kan du ikke se for deg at den "merkinga" du driver med kan gjøre det slik at noen personer føler seg utenfor og stenger seg mer inne?

 

Og hvor mener du grensen mellom "litt" spilling og "for mye"?

Lenke til kommentar

Sympatiserer absolutt ikke med han amerikaneren og har ikke noe i mot folk som spiller spill eller bruker pcer. det jeg ikke liker er skikkelige nerder som tar spillingen som en livsstil fordi det virkerså uvitkig. bruke masse penger på pcen og glede seg over den men av de tingene som betyr noe som det sosiale er det bare helt dødt

Lenke til kommentar
Kan eg forresten spørre deg om hvorfor du sitter her og provoserer frem en diskusjon klokken 23:50 en lørdagskveld? Hvor er det sosiale som du prater så mye om?

Fest i går, sammen med venner i hele dag og badet og spilt volleyball så synes egentlig at jeg fortjener å hvile litt. har fått litt akjevrytme av de festene som har vært så får ikke sove så tidlig

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...