Xvani Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hei! Vurderer å kjøpe meg et nytt skjermkort til en p3 500mhz, 100mhz FSB. Sitter nå med et ATI rage 128, og dette er uten tvil flaskehalsen i mitt system. Har ikke så mye penger å bruke. [*]Må ha ok tv-ut funksjon. [*]kraftigst mulig, som jeg får bruk for Hvilket skjermkort er mest optimalt? Tenkte litt på geforce 256. Er dette for dårlig? Takker for svar _________________ PC spec Med XP (for support) - Ikke undervurder min manglende kompetanse [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-08-08 14:09 ] Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Du kan forsøke med dette. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Yoda Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 sikkert ikke dumt, prisen er meget hyggelig. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Dette blir kanskje litt dyrt... Skal bare ha PC'en som reserve PC. Dessuten har jeg bare agp x2 på dette kortet, sikker på at ikke GF3 er overkill?? Ser nå på et geforce 2 GTS til kr. 500, dette MÅ da være dumt? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 gf3 passer fint på en sånn pc, slett ikke noe dårlig kjøp. hvis du skal spille av og til da, selvfølgelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå