LNT Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Skal ha ny mobil til bruk i jobb. Har hatt 9210i tidligere og andre tilsvarende mobiler. Viktig er synkronisering av outlook adresser og kalender. Ellers noe som er praktisk. Pris ikke viktigst. Kamera ikke viktig men radio! Er det noe som er bedre enn 9300 og 9500. hva med Sony E 910 ! Kom med gode råd! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Feilpostet, slikt skal postes her: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=218 Men over til det du spør om, SE mobilen som du peker ut er et meget bra alternativ, eventuelt sjekk ut windows mobilene til Qtek. Vet ikke om SE k750i kan synkronisere med Outlook, men jeg regner det som meget sannsynlig. Den har en meget bra mp3 spiller og sammen med SE w800, eneste jeg har hørt om som har RDS radio. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jo, både SE k750i og w800i (Og de fleste andre nyere modeller)) kan synkroniseres med outlook. I tillegg er de mye mindre og mer hendigere enn de store beistene til Nokia. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 flyttes fra åpen diskusjon til hjelp jeg skal ha ny telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå