Poor Leno Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er det noen som kan legge en link i denne tråden av den kinesiske karen som spiller Super Mario themes på piano? Tror det er blitt lagt ut her før..! Takk! -Leno Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Her Edit: Her er flere Endret 20. august 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Siden hans er vel www.theblindfoldedpianist.com om jeg ikke husker helt feil Har lært meg en god del av disse sangene på piano selv. Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Jeg liker denne bedre: media.ebaumsworld.com/marioguitar.wmv Han er kanskje litt unøyaktig på timing(ser ut som han må tenke seg om noen ganger, og blir litt sen. Og noen akkorder får ikke ringe skikkelig), men han har jo med lydeffekter. Det som er litt tøft, er at lydkomprimeringa før lydeffektene til å høres mer ekte. Endret 21. august 2005 av JeffK Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 De filmene var fine. Men er han fyren virkelig blind? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har ikke lest noe sted at han er blind. Ser jo at han tar av bindet foran øynene og tar på brillene, så jeg tviler på det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) -He's not blind, but he's blindfolded! Endret 21. august 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Han er utrolig dyktig! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hadde han bare ikke spilt så rotete så.. Kunne satt ned tempoet og spilt det bedre. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Han var jo utrolig flink! Spiller selv piano men er ikke så god som han akkurat Spesielt morsomt å se han spille oktaver i turbotempo med venstre hånd... må nesten se de andre videoene hans også Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hadde han bare ikke spilt så rotete så.. Kunne satt ned tempoet og spilt det bedre. Musikken går så fort i spillene og, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Ja! Det er nok derfor han spiller i det tempoet! Men det hadde vel kanskje vært bedre å senket tempoet littegrann, hvis han sliter litt...? Endret 22. august 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nei, han må nesten spille i "orginal-tempo!" Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Han kjører nok noen av sangene litt fortere en det de skal Men jeg syntes ikke det er noe iveien med tempoet. Låter bare tøft å spille det så fort Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Ja! Jeg hørte egentlig ikke mange feil jeg da Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Det er kanskje ikke lett for oss "vanlige" å høre sånne feil.. ? Endret 23. august 2005 av mads89 Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Han feiler nok han også Er ihvertfall ett klart sted han bommer om jeg ikke husker helt feil. Har ikke hørt så nøye etter at jeg hører alle feila BTW, de som lurer på hvem han egentelig er, burte besøke siden hans. Han er en helt vanlig pianostudent som ville sette instrumentet piano i et bedre lys, ved å vise alt det kule man kan gjøre på det. Jeg går selv på VK1 musikk, og de fleste som spiller piano her hadde nok også klart det han gjør, så spesielt krevende er det ikke (forutsatt at man kan spille piano). Det som er så orginalt, er at ingen har tenkt på det før. (Jeg kunne en del av disse sangene før jeg hørte om denne mannen Men så er ikke jeg noen pianist, så det låter deretter) Anyway, det han vil med disse videoene er å gi pianoet et bedre rykte, noe jeg syntes det fortjener. Piano er et KNALL instrument som jeg skulle ønske jeg kunne bedre selv. Hilsen en gitarist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå