tropic Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) hva kan det være? det som er koblet til usb ingangene klikker i et sekund, har prøvd å koble ut og inn litt forskjellig.. man samme problem... hk'et er et msi.. edit: klikker bare når jeg har et nedlastingsprogram på.. Endret 20. september 2005 av tropic Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Så du mister kontakten med komponenter tilkoblet usb i et sekund ofte? Hvilke komponenter er det? Lenke til kommentar
tropic Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) usb-lydkort, tastatur og musa.. kun det som er tilkoblet usb.. alt klikker... men det er sånn av og til.. noen ganger er det ekstremt og noen gannger ikke.. Endret 20. august 2005 av tropic Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Da kan det være varm cpu, varmt skjermkort, "dårlige" drivere, virus eller spyware/adware(eller hardware-feil). Begynn i en ende og sjekk. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 var ikke det svaret jag hadde håpet på.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Høyreklikk min box>behandle>hendelsesliste>program/system>rød markering>høyreklikk egenskaper>hva står der ? Lenke til kommentar
tropic Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) min box??? hvor??? edit: gløm det... min datamaskin.... Endret 20. august 2005 av tropic Lenke til kommentar
tropic Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 ja det var en del røde markeringer.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) ja det var en del røde markeringer.. Høyreklikk på de røde markeringer /egenskaper, hva står der ? Står det noe om inndatabuffer til musen ? Endret 20. august 2005 av jarmo Lenke til kommentar
tropic Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) merker at datan klikka når jeg laster ned.... samme hvilket program jeg bruker.... datan går fint når jeg ikke laster ned.... noen som vet hva problemet kan ver??? Endret 25. august 2005 av tropic Lenke til kommentar
tropic Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 jeg tror jeg har løst problemet no.. jeg tok ut og innn sata kontakten. Men hadde også et annet problem og fikk ofte en slik feilmeld: machine_check_exception.. jeg googla litt å fann ut at det kan være en hw feil. Jeg avinstalerte usb-lydkortet og no ser alt ut til å fungere bra. Grunnen til at jeg avinstalerte usb-lydkortet, var fordi det er det siste hw'n jeg har kjøpt. Maskinen har no stått på i et døgn uten et problem.. Jeg kommer med en oppdataring om ei uke om noen vil. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Alltid fint med erfaringer Lenke til kommentar
tropic Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) neeeeeeeei.. no klikka boxa igjen... ***sensurert*** tror jeg vet hva det er.. trådløs pci kortet.. andre som har hatt samme problem?? Endret 4. september 2005 av tropic Lenke til kommentar
tropic Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 ingen som har et lignende problem??? 3com?? har sendt mail til netshop.. der jeg kjøpte kortet.. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 problemet er nå løst.. lånte et msi trådløst kort med en kompis.. og da har jeg ikkje problem med pc'n lenger.. pc'n har no stått på i 24t på full nelasting.. har også et msi hovedkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå