ub1soft Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Wraaah... Ehm... IKKE I NORGE XD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tss samma faen for meg. Ser Naruto via fansubs. Om det er barnslig? Du er ikkje voksen før du kan inrømme at du er barnslig. Uansett er denne serien så fantastisk bra,med så mange rå karakterer,mektig og gripende musikk at eg kunne egentlig ikkje brydd meg mindre om noen kritiserer serien. Eg liker det,og koser meg med galskapen. Lenke til kommentar
akan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 lock-aze: Naruto og One Piece er ikke laget for 15-16 åringer. I Japan er de seriene på nivå med Digimon og Pokemon. Så rundt 10 år er mer riktig. 6812748[/snapback] Det kan stemme for japan sin del, men de blør ganske mange liter mer blod i naruto enn i serier som pokemon og digimon. De vil aldri la Naruto kjøre som barnetv om morningen i helger i allefall de hadde fått for mye kjeft da av alle foreldrene ^^ Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen som har sett det klippet fra den engelsk-dubbet versjonen? Det er jo det som kommer til å bli sendt på Cartoon Network i USA. Det er FÆLT! Naruto og Kakashi har de verste stemmene... Uffameg Håper ikke det kommer på norsk altså.. Martin-sama Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Huff, vel egentlig kunne det aldri falle meg inn å laste ned naruto med engelsk tale. Det strider rett og slett i mot opplevelsen. Nei... Endret 6. september 2006 av Mala Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, vel egentlig kunne det aldri falle meg inn å laste ned naruto med engelsk tale. Det strider rett og slett i mot opplevelsen. Nei... 6815400[/snapback] Trenger ikke å laste ned. Det var sånn Bufferingfilm på Cartoon network sin hjemmeside! Martin-sama Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, vel egentlig kunne det aldri falle meg inn å laste ned naruto med engelsk tale. Det strider rett og slett i mot opplevelsen. Nei... 6815400[/snapback] Trenger ikke å laste ned. Det var sånn Bufferingfilm på Cartoon network sin hjemmeside! Martin-sama 6816713[/snapback] No tenkte eg eg sånn til vanlig altså Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 lock-aze: Naruto og One Piece er ikke laget for 15-16 åringer. I Japan er de seriene på nivå med Digimon og Pokemon. Så rundt 10 år er mer riktig. 6812748[/snapback] Vel, nå har japan en helt annen kultur en oss. Sammenlign naruto med feks lazy town du Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 At noen orker å se på Naruto er for meg uforstålig! Kjedet meg i hjel, når jeg prøvde å lese det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 At noen orker å se på Naruto er for meg uforstålig!Kjedet meg i hjel, når jeg prøvde å lese det. 6931500[/snapback] Merkelig kor forskjellige vi er Eg storkoser meg med Naruto Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 At noen orker å se på Naruto er for meg uforstålig!Kjedet meg i hjel, når jeg prøvde å lese det. 6931500[/snapback] Ville no gitt det litt tid . Og er aldri lurt å begynne med manga om du ikke er sikker på at du vil like serien. Eg synes Naruto var en ok serie helt til de kom til chuunin eksamenen. Da tok det fyr for å si det slik Lenke til kommentar
warbird Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Så ei dame med naruto bånd rundt beinet. Største turnoff ever. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Så ei dame med naruto bånd rundt beinet. Største turnoff ever. 6940572[/snapback] hadde det vert ei hot ckick så hadde det vert "turn-on" for meg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Og er aldri lurt å begynne med manga om du ikke er sikker på at du vil like serien. 6932509[/snapback] Dette er da en ganske rar uttalelse. Hvis man ikke skulle begynt med noe man ikke var sikker på at man kom til å like, ble det ikke gjort mye her i verden ... Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Og er aldri lurt å begynne med manga om du ikke er sikker på at du vil like serien. 6932509[/snapback] Dette er da en ganske rar uttalelse. Hvis man ikke skulle begynt med noe man ikke var sikker på at man kom til å like, ble det ikke gjort mye her i verden ... 6952001[/snapback] Neida for Manga er ofte litt tørrere å begynne med enn å sette seg ned å se på anime på kvelden og det tar alltid litt mer tid. Så er du usikker på en serie ville eg ikke begynt med å kjøpe manga eller laste den ned eller whatever men startet på anime og så må en alltid se en 10 episoder før en kan gi opp på en serie Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 ja ett godt eksempel er Naruto på Englesk. Check it out yourself Naruto Trailer, Engelsk er det mest latterlige jeg har sett 5885391[/snapback] taj engelsk dubbeing :/ vet ikke helt ha jeg skal si , navnene ble jo utalt meget feil , og det tøffe stemme var jo meget feil , men at di pratet engelsk kunne jo vært en bra ting . nei eg holder meg til fan subs om det kommer til norge eller ikke bryr meg ca midt i ræva Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Noen som kan anbefale noen av Naruto spillene til PS2/Gamecube? Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Noen som kan anbefale noen av Naruto spillene til PS2/Gamecube? 6958352[/snapback] Har spilt Naruto spillene på Gamecube. De var helt OK, men det finnes andre slåss spill som er mye bedre. f.eks Soul Calibur Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Noen som kan anbefale noen av Naruto spillene til PS2/Gamecube? 6958352[/snapback] Har spilt Naruto spillene på Gamecube. De var helt OK, men det finnes andre slåss spill som er mye bedre. f.eks Soul Calibur 6961021[/snapback] Har spillt litt Soul Calibur,men er sugen på litt annerledes figthting i form av Naruto universet. Gjikk lei fightingspill etter å ha drept Tekken 1-3 ned aktfor mange spilletimer Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg selv har spilt Naruto til GC, og jeg synes de er utrolig bra. Jeg og noen av vennene mine har brukt flere timer på å spille det. Så jeg ville nok anbefalt deg å skaffe deg en av spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå