steffler Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 jepp, men det burde sendes på tv3 eller tvnorge,(så lengve det skal sendes i norge!!) Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ikke på tv3!! Har ikke den Det burde sendes på dagen kl 5 eller noe da Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 HVIS Naruto kommer på norsk TV så blir det dubbet til norsk å det er noe dritt. Å se anime på norsk funker ikke... Men unasett så kommer det ikke til å bli noe av.... garantert... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) ja ett godt eksempel er Naruto på Englesk. Check it out yourself Naruto Trailer, Engelsk er det mest latterlige jeg har sett Endret 2. mai 2006 av Luchy Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 *Fyre opp trailer og riste på hodet* Kunne de ikke i det minste prøvd å utale navnene rikti..? Narruthåo Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 haha ja også når det kommer til Gara. høres ut som en pirat på den måte de uttaler det. samme gjelder med Sakse - Saskei Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Narutoåu! Together with his teammates Sækuraaa and Saskeeey! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Håper for all del at det ikke blir dubbet til norsk. *SKYGGEKLONE-TEKNIKKEN!* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Fatter ikke at dere gidder å holde liv i denne tråden. Ingen har vel sagt at det SKAL komme på norsk, og sutretråden ble startet for..ett år siden? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Så lenge serien ikke dubbes, eller sendes samtidig med barne-programmene, burde det vel ikke være noe problem med at det sendes på norsk TV? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Så lenge serien ikke dubbes, eller sendes samtidig med barne-programmene, burde det vel ikke være noe problem med at det sendes på norsk TV? 5989998[/snapback] Nei selvsagt ikke, men blir den sendt på norsk TV så er det akkurat det der som kommer til å skje. Lenke til kommentar
MagnusK Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg gikk på linken som Luchy la ut..... hmmm, hva skal jeg si ... jeg vet ikke helt om jeg skal gråte eller le skikkelig høyt det første intrykket jeg fikk av den sida var: AT DET GÅR ANN ! det var så sykt at jeg ikke helt kan sette ord på det. først tenker jeg at det er fryktelig trist og syrt at naruto er dubba til engelsk og sendt på tv og alt det der, men så tenker jeg på hvordan det egentlig ser ut på den sida.... og så tenker jeg på hvor latterlig det egentlig er det er sånn at jeg kunne ledd til i morgen og ut måndten... tenk på hvordan de stakars barna har det de som skal se på det.... de tar det sikker litt seriøst. og her sitter jeg og ler av hvor dårlig det er ! og så battle theme på internett siden da kan det bli mer komisk ? Har ikke sett traileren enda, men jeg er blitt fortalt at i første ep er det en som sier "Give me the scroll Nathan" ..... hvor teit og laterlig er det ? skal naruto komme på norsk tv, eller annen tv, så vil den beste sende tiden være kl 5 om morra... fordi da er det ingen som ser på og da er det ingen som blir mentalt skadet av dårlig dubbing og dustete dum sensurering og sånnt ræl. så det beste jeg kan komme opp med til temaet om naruto dubb på norsk/engelsk tv ..... er LOL (Lots of Laughter) Lenke til kommentar
Sersten Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Viss Naruto blir send i 18:00-21:00 tiden så er allt helt fint, MEN viss det blir send i 6-8 tiden så er nesten naruto ødlagd..:S Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er tydeligvis mange som er redde for anime-kredden sin her på huset ... Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Forhåpentligvis vil Naruto ALDRI bli vist på TV her i Norge. Folk som liker Naruto burde vært kastet i fengsel Lenke til kommentar
akan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det ender nok opp som pokemon og Yu-Gi-Oh men er dette fortsatt rykter som går med tanke på hvor lenge det er siden lenken ble startet? Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er nok bare rykter. Uansett, den vil ihvertfall ikke bli sendt på TV2 fordi ifølge www.barnevakten.no skal TV2 sende mindre manga :!: på TV. http://barnevakten.no/sider/tekst.asp?SIDE=23851 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Åh...jaja. Jeg tror uansett ikke naruto vil bli sendt på norsk tv noen gang. Og bra er det. Eneste unntaket er vel hvis kanskje den norske Cartoon Network lærer av USA og deres Cartoon Network. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Blir ikke værre enn One Piece. Når det er barnekanaler som tar over dette, så endrer de publikum fra 15-16år (som er omtrent det disse seriene er rettet inn mot når de blir laget) til 5-8 følgelig blir de sensurert og spåket blir deretter.... Altså CRAP... Jeg tviler på at naruto kommer subbet til norsk, men, jeg skal være ærlig og si at kommer det. Så er det sikkert i premievoldtatt versjon med crapcrap stemmer. Synes bare dette bildet passer så flott til hvordan 4kids og andre kanaler gjør med animeserier når de "overtar" dem Endret 5. september 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 lock-aze: Naruto og One Piece er ikke laget for 15-16 åringer. I Japan er de seriene på nivå med Digimon og Pokemon. Så rundt 10 år er mer riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå