Gå til innhold

Naruto på norsk-TV! Nei, og atter NEI!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Det kommer ikke til å bli noe bra med Norske Stemmer..

Det kommer til å bli bra om det er Japanske Stemmer med Engelsk Tekst!

Det kommer ikke til å bli noe bra med Sensur!

Det er mine ord til saken.

Foressten Hvordan vet du i det hele tatt at det kommer til å komme ut?

Endret av Orochimaru
Lenke til kommentar
enig med Orochimaru her jeg , hvis man skal spre anime kultur som jeg kaller det bør det være på original språk og engelsk tekst

5738085[/snapback]

 

Hvorfor engelsk tekst? Det er jo bare å gjøre det fremmentfientlig og det blir sikkert ikke stort flere som ser på det enn de som allerede laster det ned...

 

Nei, tekst kan være på hvilket språk som helst, med tale SKAL(!) være orginal, og sensur er no dritt ;)

Lenke til kommentar
Det kommer ikke til å bli noe bra med Norske Stemmer..

Det kommer til å bli bra om det er Japanske Stemmer med Engelsk Tekst!

Det kommer ikke til å bli noe bra med Sensur!

Det er mine ord til saken.

Foressten Hvordan vet du i det hele tatt at det kommer til å komme ut?

5737782[/snapback]

 

Naruto med norske stemmer ville blirr komisk. hadde sikkert ledd meg ihjel

Lenke til kommentar
enig med Orochimaru her jeg , hvis man skal spre anime kultur som jeg kaller det bør det være på original språk og engelsk tekst

5738085[/snapback]

 

Hvorfor engelsk tekst? Det er jo bare å gjøre det fremmentfientlig og det blir sikkert ikke stort flere som ser på det enn de som allerede laster det ned...

 

Nei, tekst kan være på hvilket språk som helst, med tale SKAL(!) være orginal, og sensur er no dritt ;)

5738714[/snapback]

Tja, fordi det blir teite oversettelser på norsk? Mest sannsynlig. Bare se på Shonen Jump, og hvordan de har oversatt til norsk. Det er latterlig.

Lenke til kommentar
Vet de er fillers, det er derfor det er så kjipt. De har mer en nokk av Naruto Manga og gå på men de gjør det ikke?

5758018[/snapback]

 

Trur dei venter på at mangaen skal ha eit litt greit forsprang, slik at dei ikkje starter med fillere med engang historia frå mangaen starte å bli spennande igjen.

 

Men det er uansett bare eit par episoder igjen me fillere. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kan overhodet ikke tro at noen norsk kanal vil finne på å sende anime-serier i beste sendetid, iallefall ingen av de store kanalene. Så populært er ikke anime blant folk flest enda. Ja, NRK2 har sendt Ghost in the Shell og Akira såvidt jeg han huske 2 ganger, men dette er spillefilmer vel å merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...