Zappza Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ja, når er fillerene over da, har ikke lest mangaen syns det så så dumt ut med engelsk tale pluss at jeg aldri klarte å lese manga uten og tenke meg om, veit ikke hvorfor men klarer bare ikke å lese i en annen retning enn det jeg er vant til Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det går seg til fort nok Zappza. Hender jeg tar opp en bok å leser feil vei ( manga veien som jeg kaller det ) Tenker egentlig ikke over det før jeg merker at jeg leser slutten Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Det kommer ikke til å bli noe bra med Norske Stemmer.. Det kommer til å bli bra om det er Japanske Stemmer med Engelsk Tekst! Det kommer ikke til å bli noe bra med Sensur! Det er mine ord til saken. Foressten Hvordan vet du i det hele tatt at det kommer til å komme ut? Endret 11. mars 2006 av Orochimaru Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 I bunn og grunn ser jeg ikke for meg Naruto komme til norske skjermer uansett. Ingen av de andre seriene som f.eks Inu Yasha som går på amerikans CN blir vist. Dere får fortsette å se fansubs, er ikke det like greit egentlig? Lenke til kommentar
Cloudbringer Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 enig med Orochimaru her jeg , hvis man skal spre anime kultur som jeg kaller det bør det være på original språk og engelsk tekst Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 enig med Orochimaru her jeg , hvis man skal spre anime kultur som jeg kaller det bør det være på original språk og engelsk tekst 5738085[/snapback] Hvorfor engelsk tekst? Det er jo bare å gjøre det fremmentfientlig og det blir sikkert ikke stort flere som ser på det enn de som allerede laster det ned... Nei, tekst kan være på hvilket språk som helst, med tale SKAL(!) være orginal, og sensur er no dritt Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det kommer ikke til å bli noe bra med Norske Stemmer..Det kommer til å bli bra om det er Japanske Stemmer med Engelsk Tekst! Det kommer ikke til å bli noe bra med Sensur! Det er mine ord til saken. Foressten Hvordan vet du i det hele tatt at det kommer til å komme ut? 5737782[/snapback] Naruto med norske stemmer ville blirr komisk. hadde sikkert ledd meg ihjel Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 enig med Orochimaru her jeg , hvis man skal spre anime kultur som jeg kaller det bør det være på original språk og engelsk tekst 5738085[/snapback] Hvorfor engelsk tekst? Det er jo bare å gjøre det fremmentfientlig og det blir sikkert ikke stort flere som ser på det enn de som allerede laster det ned... Nei, tekst kan være på hvilket språk som helst, med tale SKAL(!) være orginal, og sensur er no dritt 5738714[/snapback] Tja, fordi det blir teite oversettelser på norsk? Mest sannsynlig. Bare se på Shonen Jump, og hvordan de har oversatt til norsk. Det er latterlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Samma faen, hvem har sagt det SKAL komme på norsk med norsk tekst da? Denne tråden er jo et halvt år gammel nå, minst. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Naruto er på en måte alerede ødelagt. De går jo så langt fra Mangaen som de overhodet greier. Så etter min mening kan ikke Naruto synke så mye lavere. Endret 15. mars 2006 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 karl-whihelm: Flott bump forresten Hvis du ikke har fått det med deg enda, så er de episodene med Naruto som er ute nå (sesong 7) bare fillers Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 karl-whihelm: Flott bump forresten Hvis du ikke har fått det med deg enda, så er de episodene med Naruto som er ute nå (sesong 7) bare fillers 5757444[/snapback] Vet de er fillers, det er derfor det er så kjipt. De har mer en nokk av Naruto Manga og gå på men de gjør det ikke? Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Vet de er fillers, det er derfor det er så kjipt. De har mer en nokk av Naruto Manga og gå på men de gjør det ikke? 5758018[/snapback] Trur dei venter på at mangaen skal ha eit litt greit forsprang, slik at dei ikkje starter med fillere med engang historia frå mangaen starte å bli spennande igjen. Men det er uansett bare eit par episoder igjen me fillere. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Det er ikke det mest dype og mest intelligente jeg har sett. Men det er meget underholdene og morsomt og det er mange elementer i naruto som gir det hvertfall en 16-års grense. Lenke til kommentar
steffler Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 sålenge naruto skal sendes i norge burde ikke bli dubbet men kanskje textes på norsk og sendes på tv3 eller noe sånt på kveldene! Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det blir no dritt hvis de tar bort mye av blod scenene Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg kan overhodet ikke tro at noen norsk kanal vil finne på å sende anime-serier i beste sendetid, iallefall ingen av de store kanalene. Så populært er ikke anime blant folk flest enda. Ja, NRK2 har sendt Ghost in the Shell og Akira såvidt jeg han huske 2 ganger, men dette er spillefilmer vel å merke. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Var det ikke Cartoon Network som skulle sende det? Lenke til kommentar
steffler Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ingen ting burde være endrett med serien sålenge jeg skal se den på norsk tv. men det burde vurderes norsk text iallefall! :!: dubb og sensur= fuckin stupid Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Var det ikke Cartoon Network som skulle sende det? 5829154[/snapback] Cartoon Network i USA sender det, men her i Europa, iallefall i Norge, har CN et annet programoppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå