Shimano Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hehe - denne tråden minner meg om kredhungrige musikkfans som rømmer fra favorittbandet sitt med en gang de slår igjennom i litt større skala Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hehe - denne tråden minner meg om kredhungrige musikkfans som rømmer fra favorittbandet sitt med en gang de slår igjennom i litt større skala Ja det kan faktisk minne om det, men dette her er jo noe litt annet da. Har ingenting imot at Naruto blir sendt på tv i Norge dersom de kunne latt stemmene være som de er, og heller TEKSTE det på norsk. Det er dubbinga jeg er imot. Har ikke noe imot at "favorittbandet mitt slår gjennom i litt større skala", men liker ikke hvis de blir dubba. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Hehe - denne tråden minner meg om kredhungrige musikkfans som rømmer fra favorittbandet sitt med en gang de slår igjennom i litt større skala mja... er ikke helt enig tenk deg om ditt yndlingsband (antar at de synger på engelsk) slo gjennom i Tyskland/Frankrike/Tyrkia/annetDubbeLand og ble dubbet over til lokalspråket... ville du likt det ? Husker når jeg var på Warner Bros i Tyskland og så Sylvester Stallone snakke flytende tysk og Proctor fra politiskolen var en blondine på 1.60 Så dubbing/landstilpassing er no dritt, kan du ikke sende serien i orginal form så la være å sende den da... er jo bare dumt å komme med noe halvfabrikat. *grøsse* Edit: Leif ju bastard Endret 30. august 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Det er klart serien blir ikke i seg selv dårligere, men det er litt dumt at de som ser serien i Norge, der den sikkert blir dubbet og sensurert, får et feil innstrykk av serien.. Pheew.. Sikkert masse skrivefeil, men sitter på skolen så må fatte meg kort og kjapt! Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Hva pokker er problemet? Hvis dere ikke liker at det blir dubbet, så kutter dere ut og lar være å se på det. Og dere er jo pinadø bare barn selv! Edit: Glemte en smiley der Endret 30. august 2005 av cetram Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Ja, vi ( i hvertfall jeg) er barn (under 18). Men hva har det med saken å gjøre? Vi liker ikke dubbet anime fordet.. Jeg kommer heller ikke til å se på det, nei. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Er vel bare flott at det sendes, gir sikkert litt mer interesse for den japanske versjonen av seien også Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Naruto + Norsk dubbing = Dritt. Naruto=dritt Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 er enig at dubbing generelt ikke er bra, men nå bryr jeg meg ikke om naruto lenger.. nå, om de heller hadde begynt å sende One Piece isteden, på orginalspråket med norsk tekst, da hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
Sciaz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det finnes nå en svensk dubber. Han har dubba rundt 50 ep nå. uansett det høres forferdelig ut. Kan se om jeg kan få lagt dem ut senere. Se for dere lille naruto i første ep med dyp voksen stemme. dette har svenskene gjort. De har drept min lyst til å få den hit til norge. Vis den kommer til norge kommer den til å bli dubba. heldigvis kommer det ikke før noen år sånn som dragonball kommer til jul lizzm....vis det kommer i det hele tatt. tipper det er for voldelig. Å vis det kommer til norge blir det akkurat som pokemon. Noen som vil det. De har spill, kort og alle de lekene allerede. Stakkars naruto. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Finnes det noen dato for sendingstart? Eller er ikke dubbing ferdig enda Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg hadde ikke likt at Naruto kommer på norks tv... Da er det ikke like moro å ha det, eller snakke om det lenger fordi det blir liksom noe alle kan se!! å atter dem sikkert hadde kommet til å lage det på norsk Så NEI , og Nei atter Nei Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 man kan rett og slett ikke dubbe naruto...da er nesten hele moroa borte! det er mye mer morsomt å høre på en japaneser(eller kineser) skrike og være sint enn det er å høre en norsk en sint! moroa blir rettogslett borte..! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Sub > Dub Endret 27. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Slik jeg har forstått det så er naruto et program for barn. Ikke alle barn som har lært seg å lese ennå og det er nok veldig lite unger som kan forstå japansk (insert riktig språk her). Barna foran anime nerder (no offence). Lenke til kommentar
kj3ks Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Naruto har allerede gått i dass, det er jo forsåvidt bare fillers hele veien nesten. *hosthark*narutards?*hark* Lenke til kommentar
Sciaz Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Naruto blir bare mer kjedelig for hver episode, mens bleach og andre serier blir bare mer spennede. Slik jeg har forstått det så er naruto et program for barn.Ikke alle barn som har lært seg å lese ennå og det er nok veldig lite unger som kan forstå japansk (insert riktig språk her). Barna foran anime nerder (no offence). Det er garantert ikke noe program for barn. lol. så mye vold. skulle egentlig ikke hvert lov å vise. spesielt nå som det er kjedelig. Kanskje serien har måttet kjerpe seg,. kanskje den var for voldelig. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Snakker de ikke japansk i serien da? Hvordan kan dere på forumet her skjønne hva de sier? Er det tekstet på engelsk? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Snakker de ikke japansk i serien da? Hvordan kan dere på forumet her skjønne hva de sier? Er det tekstet på engelsk? 5272345[/snapback] Nei, vi snakker alle flytende japansk Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Naruto blir bare mer kjedelig for hver episode, mens bleach og andre serier blir bare mer spennede. Dessverre blir Naruto bare kjedeligere og kjedeliger for hver eps. Men det er på grunn av "fillerene." Når de er over, blir Naruto like spennende som før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå