Uin Viel Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Nå skal de tydeligvis (i følge mine kilder) sende Naruto på norsk-TV! Hva mener folket om dette!? Jeg mener det er helt uhørt! Hvis De begynner med det, vil Naruto bli sett på som en barne-serie.. Hvis noen så mye som nevner Naruto på skole/jobb ol. vil vi bli ledd av..! Vi må stoppe dette! Koste hva det koste vil! Men hvordan..? edit: Må legge til at serien blir sannsyneligvis sensurert MASSE, og helt sikkert dubbet! Endret 20. august 2005 av mads89 Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvis noen så mye som nevner Naruto på skole/jobb ol. vil vi bli ledd av..! get used to it! noe må man da vere villig til å offre for å være anime nerd Lenke til kommentar
raakken Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 så lenge det ikke blir dubba er det bare flott synes jeg 1 Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Hallo! Dere mener ikke dette, håper jeg.. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Naruto + Norsk dubbing = Dritt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 så lenge det ikke blir dubba er det bare flott synes jeg Men det blir det. Det kan jeg love deg er 150% sikkert. Jeg vet at det skal sendes på Cartoon Network i USA fra 10. september, men jeg visste ikke at det var sagt noe om at det skulle sendes i Norge... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Uten å ha sett en eneste episode, har jeg alltid tenkt på Naruto som barneserie. Alle ser jo ut som unger, og de fleste blodfansa er unger. Go figure. Endret 20. august 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Uten å ha sett en eneste episode, har jeg alltid tenkt på Naruto som barneserie.Alle ser jo ut som unger, og de fleste blodfansa er unger. Go figure. Hva vet vel du om at de fleste "bloodfans," som du så fint kaller det, er unger! Uansett, så må vi gjøre noe for å stoppe dette! Vi kan ikke bare sitte her å la "Naruto-spiriten" bli ødelagt! Underskriftskampanje elns. burde hjelp.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Uten å ha sett en eneste episode, har jeg alltid tenkt på Naruto som barneserie.Alle ser jo ut som unger, og de fleste blodfansa er unger. Go figure. Vel, da er det på tide at du ser en episode eller ti. Når det gjelder topic i denne tråden så er jeg også sterkt imot at Naruto skal sendes på norsk tv. Om Naruto kommer til Norge så vet vi alle hva som vil skje. Det vil bli dubbet med noen meningsløst dårlige norske stemmer, og vil bli sendt på Tv2 på morgen-barnetv lørdag eller søndag sånn i 9-10 tida, omtrent den tida de sender Pokemon og de greiene der nå. I tillegg vil det bli sensurert ned til det ugjenkjennelige. Død over dem som prøver å få Naruto på norsk tv. Det er ille nok at det snart blir sendt dubbet i USA. 1 Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Jeg er så enig så enig med deg, Nevnarion! Men hva kan vi gjøre? Det må finnes en måte å få stoppet denne galskapen på.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hm.... Naruto er iallefall i Japan sett på som barne-TV. Flere folk jeg kjenner som har vært i Japan sier at det meste Naruto-relatert er plassert i barneavdelingen på butikkene. Så da er det nok slik. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Javel, men det trenger ikke bli sett på som barne-tv i Norge.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Naruto er en barne-serie. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 og det at man regelmessig ser folk med flere skarpe gjenstander i dem enn de har bein i kroppen regnes som barnevennlig hvordan?? nei, det her blir rett og slett feil. minner alt for mye om dette. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Om Naruto er en barneserie eller ikke, hvem bryr seg? Jeg ser på den og liker den uansett. Bryr meg ikke om andre syns jeg er barnslig. Men hvis det er en barneserie, hvorfor må de da sensurere den før den kan sendes i USA? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Naruto er en barne-serie. Ja, greit! Jeg gir meg.. Naruto er en barne-serie. Men Narutoblir ødelagt hvis de skal begynne å sensurere og dubbe! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det vil jo føre til at flere begynner å like Naruto. Er ikke det en bra ting? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det vil jo føre til at flere begynner å like Naruto. Er ikke det en bra ting? Det er både positive og negative sider. For det vil også føre til at naruto får et enda større stempel som barneserie. Ikke at jeg bryr meg noe videre, men jeg tror ikke jeg ville like fullt av små unger som løper rundt og leker at de er Naruto, Sasuke eller noe sånt. Se bare på hva som skjedde med Pokemon etter at det kom til Norge. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Det vil jo føre til at flere begynner å like Naruto. Er ikke det en bra ting? Vel, mange 6-åringer i hvert fall! Det er ikke bra ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå