ReVolvolution Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg driver å redigerer en film som jeg tok opp med digitalkameraet mitt for en stund tilbake. Når jeg lagrer filmen som er ferdig redigert, så blir lyden vekke under avspilling.. Noen som har forslag til hva som kan være feil? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ikke at jeg er så veldig inne i det programmet men det kan skyldes at du har på en eller annen måte skrudd av lyden (på pcn) eller ved lagringen av filmen. mer vet jeg ikke... prøv deg fram å sjekk om det er noe som er skrudd av Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Nei, alt av instillinger er slik det skal være.. Er kun at lyden blir tatt vekk under lagringen.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er du sikker på at du eksporterer lyden? Skjer det same om du speler filmen tilbake på tape? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Problemet er løst.. Vet dere hvordan? KVITTE MEG MED PINNALCE!!! Bruker heller windows movie maker.. funker hvertfall!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå