aklla Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 jeg starter spillet uten problemer, har laget en konto, det gikk greit, men får ikke logget inn, eller kommer ihvertfall ikke helt inn, får opp den filmen i bakgrunnen, så stopper alt, skriver jeg annet passord får jeg opp at det er feil. noen som har forslag til hva som kan være feil?? fikk forresten logget inn en gang eller to i går... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Prøvd å reinstallere spillet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 jeg har ikke fått noe feilmelding nei, men jeg lot det stå en god stund, ca 15 min, da kom den rett inn i ett spill, uten at jeg valgte server eller fikk se servere, ble altså kastet inn på en server... tok vel ca 20 min fra jeg skrev passordet til jeg var inne å spillte Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har du alle oppdaterte drivere? Ta og sett på at du skrur av lyden på musikken ingame, og samtidig rename video-mappa. ligger vel i mods-bf2-movies eller noe slikt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 takk, men det var ikke filmene som gjorde det, det stod "+playnow 1" i snarveien, jeg fjernet det, og alt var ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå