DoNotWant Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg bare lurte på om det er mye lekser på GK Medier og kommunikasjon. (Skriv gjerne erfaringer fra forskjellige linjer) Har lekseallergi, så jeg håper det er lite Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Spørs jo på skole og lærere... Jeg har gått to år på mekaniske fag, med lite/ingen lekser, og et år på allmenne påbygg med et par større innleveringer ved eksamenstider/påske Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kor mykje lekser det er på MK, avgjer du nærmast sjølv. Du kan være svært effektiv på skulen, og få lite lekser. Du kan også være effektiv på skulen og gjere svært mykje lekser. Det er utruleg mykje stoff å fordjupe seg i på MK. Likevel er det skulen og lærarane som har det siste ordet med kor mykje arbeid du skal gjere Går no VK1 Medium og Kommnuikasjon i Volda. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Generelt er det lite lekser på GK og VK1 Medier og Kommunikasjon. Vær oppmerksom på at det også er et tredjeår, der det nok er en del lekser. (Går VK2 nå ) Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Ok. Tror det skal gå bra bare jeg slipper det en stund. Trenger faenmeg pause nå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kor mykje lekser det er på MK, avgjer du nærmast sjølv. Du kan være svært effektiv på skulen, og få lite lekser. Du kan også være effektiv på skulen og gjere svært mykje lekser. Det er utruleg mykje stoff å fordjupe seg i på MK. Likevel er det skulen og lærarane som har det siste ordet med kor mykje arbeid du skal gjere Går no VK1 Medium og Kommnuikasjon i Volda. Tsk... Gjorde akkurat nok på skolen, gjorde ikke lekser. MK er en drøm (de to første årene) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Personleg erfarte eg at eg til enkelte tider gjorde ein god del lekser. Dette var avhengig av diverse prosjekt og liknande. Var heller ikkje noko effektiv på skulen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Påbygget hadde kun innleveringer, eller en del andre lekser og etterhvert? Jeg gikk på grunnkurs Salg og Service og da var det en god del lekser, og fruen som har gått GK Media og Kommikasjon later til å ha hatt en god del å gjøre. Men lekser endrer seg med en gang når vi tross alt får jobbe mer med litt mer interresante ting.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 I første var det omtrent bare å sette seg inn i programmer og lære seg basis fagterminologi og praktiske ting, i andre var det bare prosjekter omtrent. Klart, det ble noe jobbing noen kvelder og helger i forbindelse med filmprosjekter osv, men utover det var de to første årene som en drøm, som Fredrik sa Ueland: Vel, det er litt omvendt i MK, som sagt over her. Det er først på påbygg det kommer lekser, og da er det bare teorifagene kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er nok fort litt forskjellig der kansje, siden man har: VKII Media & Kommunikasjon VKII Allmenn påbygg VKII Allmenn påbygg 20t. Hvor sistnevnte kun har matte/norsk/historie/naturfag, og er for de som har vært ute i lære og fått fagbrev. Det er den jeg skal løs på så jeg får håpe at det ikke er så alt for mye som skal gjøres hele tiden.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Sistnevnte der virker ikke så veldig forskjellig fra vanlig påbygg da, men det er kanskje bare de 20 timene uten noe media i tillegg? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 De som har media går enten Allmenpåbygg på tredjeåret, sammen med alle andre som vil det fra hele vgs, eller VKII Media og kommunikasjon. Ingen Allmenn påbygg linjer har media-fag, eneste forskjellen mellom 20t og vanlig er at 20t kun er 20 timer, mens vanlig påbygg (den som de som ikke har vært i lære kan ta) krever at du har 8t valgfag og for å få nok timer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Vel, da går jeg sikkert VKII MK, men det er da vitterlig påbygning slik at jeg får generell studiekompetanse... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 VKII gir stduiekompetanse for dere ja, men allmenn påbygg er jo akkurat det navnet sier, et påbyggs år for de som enten ikke har studiekompetasne, eller som ikke ha gode nok karakterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg opplevde M&K som en linje med mye lekser, men de fleste som går på M&K har interesse for lærestoffet og gjør mye av det samme på fritiden som på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå