KriZZ Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Heisann! Har en kompis som har wow og han forteller at det er så utrolig bra spill og anbefaler det på det varmeste... Men han har allerede gitt bort guestpasset sitt så jeg lurer på om det er noen som har det til overs og kansje vil donere bort det så jeg får testet ut spillet 10 dager før jeg kjøper det og finner ut om det er så bra som alle skal ha det til =) Mvh Krizz Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Evt. Låne kontoen til kammeraten din litt for å teste det? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg må si meg lei av folk som kommer hit og spør om guestpass, vi kan jo ikke vite om det du sier er sant, eller om det har helt andre hensikter, ikke sant, du forstår hva jeg mener ? Kjøp deg heller spillet for 399 på Lkjøp og få 30dager gratis + 10 dagers konto som du kan gi bort til deg selv eller kompisene dine, værre er det ikke.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Stenges Forumet er ingen tiggeplass og når ein ikkje har spelet men skal ha guestpass, vil faktisk ein oppfylling av dette ønske vere eit brudd på retningslinjene punkt 8, ang warez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg