nitrometh Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Chipsetvifta på dette kortet bråker greit mye, og jeg ønsker å bytte ut denne med Zalman sin chipsetkjøler, men det er veldig trangt der. Noen som har gjort dette eller vet om det er mulig? Evt tips til andre løsninger?? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvilken zalman kjøler, finner 4 stk.. Lenke til kommentar
nitrometh Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 tenkte vel primært på denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2228 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Zalman Anbefaler egentlig en med vifte da men, eller en zalman vifte som blåser på den du ser på.. Men du finner ihvertfall målene på den der.. Vifter har de f.eks her Microplex Lenke til kommentar
nitrometh Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Hadde vært interessant å høre om noen har dette hk og har skiftet ut vifta. Evt også vannkjøling Lenke til kommentar
Lyngstad Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har MSI K8N Diamond SLI, og vifta høres ut som en jævla støvsuger.. like før jeg river den ut å kaster den ut av vinduet, helt seriøst!!! Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har et MSI K8N Neo4 nF4 Ultra, og takket være grafikkort (og Arctic Cooling-kjøler) hadde ikke jeg plass til noen høyreist chipset-kjøler på dette kortet. Så det ble i stedet en kobberkjøler med passende hullavstand og vifte som snurrer litt saktere enn originalen: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CCBA1C Fjernet også pynteringen/-grillen oppå for å gi en knapp mm mer rom for luft inn til viften. Lenke til kommentar
oso Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Lyngstad kjøp en viftestyring til de chipset viftene kommer seg utrolig mye da ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå