chil Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 altså ser at bærbare blir solgt med både 4 og 8 cellers batteri, er det slik at de har like størrelser? eller vil man med et 8 cellers batteri ha et mye større batteri hengende under maskinen?(det kan jo ikke se særlig pent ut).. takk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det er faktisk forskjellig. Noen batterier blir større, mens andre blir litt tyngre bare. Det ser ikke så ille ut når batteriet stikker ut litt. Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 hmm ok, dere vet ikke tilfeldig vis åssen det er på asus pcr? jeg bryr meg ikke så mye om vekta, men størrelsen er jeg ganske nøye på Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Nå spørs det hva slags Asus pc det er snakk om. Når det gjelder ultraportable så pleier batteriene å bli større, mens når det er "vanlige" så blir bare batteriene tyngre, ikke større. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Eh ? Du får kjøpt et batteri, som kjent en batteripack som passer pcen og har den orginale størrelsen.. jo flere celler, jo mindre må de være og dyrere blir de.. Hadde kjøpt et 8 cellers batteri heller for 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå