atleau Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lavt støynivå er temmelig viktig for meg. Gikk for NorthQ Strømforsyning 4775 ATX 500W Silent, 140mm Fan, 12-17dBA, 20/24pin da den tilsynelatende virket særdeles stillegående. Jeg bestilte den, men oppdaget i ettertid flere bruker erfaringer fremhever et problem med en høyfrekvent lyd. Er det noen som har erfaring med denne PSU'en? Burde jeg avbestille og i såfall hvilket alternativ i omtrentlig samme styrke/prisklasse anbefaler dere? På forhånd takk! Lenke til kommentar
atleau Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Oops! Posta dette innlegget i feil forum. Beklager. ...or not! Endret 20. august 2005 av atleau Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har denne PSU'en selv. Har ikke opplevd noe "høyfrekvent" lyd av noe slag ennå. Synes tvertimot at den fungerer ganske bra, hører den ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Pros: * Excellent performance * Large 14cm cooling fan * Cool and quiet (>20 dBA) * 24-pin to 20-pin compatible * Titanium coating * Full sleeving * Lengthy cables (up to 3 feet long) Cons: * Electrical noise produced faulty APFC on earlier sample * No accessories included * Matching molex connectors would be better Review: http://www.pcmoddingmy.com/content.php?review.283.0 Når det er sagt; NorthQ er ikke Rolls Royce.... Lenke til kommentar
atleau Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Takker for svar. Ombestillte med en annen NorthQ PSU, regner med at det blir bedre enn den jetmotoren jeg har i dag uansett! Lenke til kommentar
olex Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei. Slik jeg ser det, er det registrert brumming/støy på de første PSU’ene av typen 4775 som kom på markedet. Når jeg leser tester/brukererfaringer i fra rundt februar til mai 2005, klager noen på dette. Etter denne perioden, er brukererfaringene gode så vidt jeg ser det. Jeg vurderer selv å kjøpe en 4775 i dag. Er det noen der ute med nylig innkjøpte 4775 power, som er fornøyd og IKKE har denne lyden? Mvh, Ole Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå