G-E-T Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lurer på om det er noen andre norske nettbutikker enn microplex som selger atx molex pin removere ? Microplex har ikke flere på lager, og det haster med å få skaffet en ny en.... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Netshop har en (men jeg tror det er et sett med krympestrømper, kabelstrømper, Molex-kontakter osv.) Tror også komplett.no har Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 pinsett, hårnål, nål, etc. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6627 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 men husk å vær forsiktig de knekker lett Lenke til kommentar
galskab Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 men husk å vær forsiktig de knekker lett hva mener du me det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 men husk å vær forsiktig de knekker lett hva mener du me det? Han mener det han skriver vell. Sier jo seg selv. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 men husk å vær forsiktig de knekker lett hva mener du me det? Han mener det han skriver vell. Sier jo seg selv. rart at jeg enda ikke har knekt mine Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 rart at jeg enda ikke har knekt mine Nei, det er jo helller ingen selvfølge at de skal knekke Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 rart at jeg enda ikke har knekt mine Nei, det er jo helller ingen selvfølge at de skal knekke Jeg kan bare nevne at jeg er ikke den mest forsikigste personen, ødelag netopp min cd-brenner Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 vennen mins knakk etter å ha tatt ut 5 av ledningene. da ble han ganske sur, men det er kanskje forskjeld på kvaliteten Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du kan få kjøpt det på pcstyling.no http://www.pcstyling.no/product.asp?numRec...hFor=&PT_ID=117 men vis du ikke vil kjøpe på Microplex pga. pris du kan du be dem om å sende det i brev så slipper du porto elr hva den en heter koster 69kr på pcstyling.no Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvordan ber man de om det?? Sender en mail eller kan man legge ved notater i bestillingen?? Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hm.. er ikke helt sikker men ska nok gå med å sende mail til dem,men vis d går å sende med en komentar i bestillingen så er jo det bedre. jeg spurte på pcstyling.no om det,men de hadde bare oppkrav. jeg kjøpte på pcstyling,men da viste jeg ikke at d gikk an å sende det i brev Lenke til kommentar
G-E-T Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Takker for hjelpen... Har hatt 2 fra microplex før, men begge knakk når jeg hadde ca. 3 ledninger igjenn Ganske Kjedli.... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Takker for hjelpen... Har hatt 2 fra microplex før, men begge knakk når jeg hadde ca. 3 ledninger igjenn Ganske Kjedli.... hehehe (ironisk) Da var det vel bare og gå frem med en hårnål eller et miniatur skrujern, det funker på 4 pins kontaktene og floppy men ikke på atx/(20/24pin) Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg prøvde før jeg kjøpte meg removern men fikk det ikke til. kan vel kanskje også skade ledningene. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 rart at jeg enda ikke har knekt mine Nei, det er jo helller ingen selvfølge at de skal knekke Jeg tråkka på min, den knakk. Bare å lodde delene sammen igjen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 rart at jeg enda ikke har knekt mine Nei, det er jo helller ingen selvfølge at de skal knekke Jeg tråkka på min, den knakk. Bare å lodde delene sammen igjen uheldige deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå