Ustedalen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 På nytt legger jeg ut to bilder jeg gjerne vil ha kritikk for. Må også gjøre dere oppmerksom på at bildet er tatt for ca. 3 måneder siden, i likhet med denne! Vel, her kommer bildene: 1: 2: Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ble litt kjedelig spessielt med fargene men vet at dette er på grunn at det er på høsten... jaja de kunne i hvertfall vert verre... hehe. Bildene ar interesange hvor er dette henne? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 lengre lukketid ville gjort vannet enda mer levende Øverste bilde ble i overkant detaljert, men ellers tøft! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Ble litt kjedelig spessielt med fargene men vet at dette er på grunn at det er på høsten... jaja de kunne i hvertfall vert verre... hehe. Bildene ar interesange hvor er dette henne? Det er ikke på høsten, men på våren. Hva var det som ble kjedelig med fargene? Bildet ble tatt i skogen på Geilo! lengre lukketid ville gjort vannet enda mer levende Øverste bilde ble i overkant detaljert, men ellers tøft! kanskje det, men det kamera jeg har (Samsung Digimax U-CA 3) har desverre ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå