Core Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Hei! Jeg holder på med å bygge meg et kabinett, men har litt problemer med å få til startkanppen. Fant denne i en gammel pc og tenkte å bruke den, men vet ikkje helt hvordan jeg skal få det til. Bilde: Slik ser knappen ut.. Hvordan skal jeg fikse dette? Trenger seriøst noen hjelpende ideer her! Endret 21. august 2005 av Core Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 heh, det du trenger er en bryter som slutter kretsen (lar det gå spenning over) når den trykkes inn, og popper ut av seg selv. Den modulen du har der er vel både lysdioder og sånt også. www.elfa.se/no -> Elektromekanikk/Pneumatikk Der har du brytere ihverfall:) De sender som brev mener jeg å huske, så det kommer ikke på mange kronene å få seg en ordentlig bryter Lenke til kommentar
Core Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Takk for svar, fant mange stilige brytere, men det var veldig stive priser Har du noe billigere alternativ? Eller må jeg gå for denne perlen her bryteren Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Takk for svar, fant mange stilige brytere, men det var veldig stive priser Har du noe billigere alternativ? Eller må jeg gå for denne perlen her bryteren Det er mulig du finner noe billigere ved å sjekke opp litt Men dæven å fin den bryteren der var! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Takk for svar, fant mange stilige brytere, men det var veldig stive priser Har du noe billigere alternativ? Eller må jeg gå for denne perlen her bryteren Det er mulig du finner noe billigere ved å sjekke opp litt Men dæven å fin den bryteren der var! jeg har en slik den er konge bombe militeknapp Lenke til kommentar
Core Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Takk for svar, fant mange stilige brytere, men det var veldig stive priser Har du noe billigere alternativ? Eller må jeg gå for denne perlen her bryteren Det er mulig du finner noe billigere ved å sjekke opp litt Men dæven å fin den bryteren der var! jeg har en slik den er konge bombe militeknapp Likte den knappen ,men passer ikke helt til mitt kabinett Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg har en slik den er konge bombe militeknapp Den er jo ikke helt best å bruke til start knapp da, du må ha en slik som du trykker inn å bare gir en puls.. Lenke til kommentar
Core Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Men tilbake til saken. Kan noen vise meg noen litt billigere brytere . 130 kroner er litt drøyt for en liten startknapp Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 den bryteren fra elfa var NICE altså mn prisen var jo ikke fullt si bra Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BTSW2 Lenke til kommentar
Core Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BTSW2 Joda kan virke den , ikke så fin som den andre da, men men Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BTSW2 Joda kan virke den , ikke så fin som den andre da, men men Jeg har en sånn bryter liggende. Det er ikke en som "popper" tilbake av seg selv, det er en du må dytte inn og trekke ut manuelt Jeg trodde også det var en som poppet ut av seg selv.... Lenke til kommentar
Core Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BTSW2 Joda kan virke den , ikke så fin som den andre da, men men Jeg har en sånn bryter liggende. Det er ikke en som "popper" tilbake av seg selv, det er en du må dytte inn og trekke ut manuelt Jeg trodde også det var en som poppet ut av seg selv.... Takk for tipset, får "lete" videre da. Noen andre som har noen brytere til god pris? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 du KAN jo bare ta en gammel bryter på en gammel pc...og modifisere den...det er gratis Lenke til kommentar
Core Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 du KAN jo bare ta en gammel bryter på en gammel pc...og modifisere den...det er gratis Hehe.. ser ikkje så fint ut da. Er ikke så skillsa Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 En bryter som popper tilbake når du trykker den inn er en pulsbryter. Men det som kan bli tøffest er å lage en selv da. Syntes jeg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 var det ikke så gerlig pris på da, men utsendet var ikke så bra, den er sikekr tbra og modifisere eller så kan du vente til de får inn denne eller hva med og går for en sånn? den har de i flere varianter, ta den du liker best, ta en titt under casemoding - -> brytere på microplex Lenke til kommentar
Core Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 var det ikke så gerlig pris på da, men utsendet var ikke så bra, den er sikekr tbra og modifisere eller så kan du vente til de får inn denne eller hva med og går for en sånn? den har de i flere varianter, ta den du liker best, ta en titt under casemoding - -> brytere på microplex Hmm.. tenkte mer på en pulsbryter som popper tilbake når du trykker den inn, men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå