Gå til innhold

Imba dagger? maybe fake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes sikkert, men ingen som har den enda da Nefarrion lever enda. Bildet er vel fra en fake server, som er enkelt å fikse.

 

Men om våpenet eksisterer er jo selvsagt usikkert. Det trenger iallefall ikke være super-kraftig, så lenge proc-raten er veldig lav. Jeg tipper at det finnes :)

Lenke til kommentar
Ganske sikkert: Fake.

Hvorfor?

Den heter "Claw". Hvorfor står det "Main Hand + Dagger" da? Burde vært Fist Weapon. Bildet fantes jo dessuten på Allakhazam under et annet våpen. Link.

 

EDIT: Her er det virkelige våpenet.

 

EDIT2: Det står dessuten at det ikke er "Unique". Noe som er HEEELT på jorde for et legendarisk våpen. =)

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Tror det er den daggeren som dropper i BWL, siste boss elno =)

Jeg tviler sterkt på at denne daggeren bare "dropper" (om den i det hele tatt er ekte), selv om det er siste boss i bwl.

 

De to andre legendary våpenene som finnes krever vel at du får tak i drops fra ragnaros osv, også må du skaffe en god del råmaterialer som koster sykt mye.

Lenke til kommentar
Confrimed fake så slytt å mase om den :p

 

Hallo? 100% mer dmg de neste 10 sek? hvor mange slag rekker ikke en rogue å få inn der?

Har du en link til der blizz "konfirmerer" at denne er fake? Eller er det bare noe du har bestemt selv? Ser ikke fake ut for meg, BWL-loot ftw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...