steinaro Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hei. Bare lurte på om noen veit hvordan jeg kan slå av/disable lyden som kommer når jeg tar musa over reklamesnutter i f.eks. VG.NO osv. Jeg vil at absolutt ingen lyden i det hele tatt skal spilles i internet explorer. Har prøvd å slå av Play Animations/Sounds/videos under Tools->Options. Men dette hjelper ikke. Får jeg hjerteattak hver gang man tar musa over en reklame Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg er fullstendig klar over at dette ikke er en løsning på ditt overnevnte problem, men: Firefox - Adblock Lenke til kommentar
steinaro Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Firefox er ikke et alternativ da dette ikke er 100% kompatibelt med IE. Viser jo ikke web sider riktig... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Firefox er ikke et alternativ da dette ikke er 100% kompatibelt med IE. Viser jo ikke web sider riktig... Nå må du skille mellom sider som er kodet riktig og de som rendrer feil. Firefox er bygd på webstandarden, noe IE ikke er. Hva med å sjekke ut diverste adblokker program. Finnes en del som fjerner slik reklame. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Flashmute vil kunne hjelpe deg med å bli kvitt for eksempel den "#%¤/()=#¤(% frosken.... Bruker selv det programmet, og har INGEN lyd fra reklamen Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Skru av lyden i kontrollpanelet under Sounds and audio devises> sounds. Lenke til kommentar
abze Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) EI Opera http://opera.com/download/ Og i opera er det ikke noe problem å få bort "støy" fra reklame bannere Endret 21. august 2005 av abze Lenke til kommentar
steinaro Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Opera suger så forferderlig! Vil bruke IE og det må da finnes noe å gjøre mot de grusomme reklame lydene!?!? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tror ikke det er stort å gjøre med de. Bare holde musa borte fra dem da...det er helvete å treffe en sånn midt på natta når volumet står høyt ja. Send heller noen forbannelser mot drittsekken som kom på ideen in the first place. Det var noen "luringer" som fant ut at siden alle har bredbånd nå likevel, kan de få lov å laste ned store banners med fete lydsnutter som skremmer vettet av oss når vi mouser over de. DET får de sikkert til å kjøpe produktene våre!!!!111oneone Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Du har vel 3 valg så vidt jeg kan se det. - skru av lyden - innstaller et adblock-program til IE. her kjenner jeg ikke til noe spesielt. - Innstaller Firefox + AdBlock + Flashblock, så bilr du aldri mer plaget av uønskede flash-programmer. Opera er vel også et alternativ. Hvis du bare ønsker å flyte med strømmen og bruke IE, må du vel tåle alle mulige irritasjoner som følger med den mest utbredte web-browseren. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Installer FF eller Opera. Så slipper du alle problemene + mesteparten av spyware osv Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 det er helvete å treffe en sånn midt på natta når volumet står høyt ja. Send heller noen forbannelser mot drittsekken som kom på ideen in the first place. Det er ikke så veldig fett når jeg kjeder meg i en samtale med en kunde, og blir busta for å surfe pga "VELKOMMEN TIL VISNING!" eller liknende gruff. Er bare å legge på da.. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 FlashMute 1.00.008 Bli kvitt lyden i reklame http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=867 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) En bivirkning er vel at lyden også vil forsvinne i sånne festlige Flash-spill ala Yeti Sports mm. Men som det står på Flashmute-sida, "Sound is easily muted/unmuted with CTRL+Alt+M" Virker i IE, Opera og Firefox. En annen ting: This version of Flashmute requires that you use Macromedia Flash version 7,0,19,0 Endret 24. august 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 de fleste reklamer ligger på f.eks ads.filmweb.no, adfarm.****.com med et "barnevakt"-program kan man sperre visse sider...jeg får opp masse hvite bokser når jeg surfer på nett... Lenke til kommentar
b21a Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Du trenger ikke barnevakt pgm for å gjøre det. Gå til: Verktøy-administrer tillegg, deaktiver Shockwave flash object og du slipper de irriterende reklame. Og når du skal spille flash spill igjen må du da aktivere igjen, men det er snakk om 3 trykk med musa så........ Lenke til kommentar
steinaro Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Har akkurat prøvd å legge inn OPERA (grøss og gru) og håpet at det skulle gå ann å surfe uten at det hyler og skriker i høytalerne, men NEIDDA! Like mye lyd og faenskap i VG.NO på opera. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Og hvor er disse lydene hen? Jeg var innom vg m IE nå og hørte ikke en skit. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Og hvor er disse lydene hen? Jeg var innom vg m IE nå og hørte ikke en skit. Scroll ned til FrP-banneret... EDIT: Med IE, ja. Mulig at det kanskje ikke fungerer da. Endret 25. august 2005 av johnj Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Har akkurat prøvd å legge inn OPERA (grøss og gru) og håpet at det skulle gå ann å surfe uten at det hyler og skriker i høytalerne, men NEIDDA! Like mye lyd og faenskap i VG.NO på opera. Du må jo selvsagt konfigurere det! Dette gjør du ved å trykke CTRL + F12 -> Avansert -> Innhold -> Fjern markeringen på Tillat lyd i nettsider. Da skal du ikke være plaget av de amatørmessige VG-reklamene lenger. Gud veit hvor mange ganger de idiotiske reklamene har skremt vettet av meg. Spesielt den Byggmakker-reklamen som skrur seg på etter en stund. Jeg har faktisk sendt inn klage til annonseansvarlig for VG Nett, men det var ikke mye svar å få der i gården. edit: Nå ser det til at dette faktisk ikke fungerte Endret 25. august 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå