eggi Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 noen som blir med på et black hawk squad? trenger en dyktig pilot (jeg kan alltids fly, men er vel ikke mer enn middelmådig), 3 mekanikere som vil ha noen lettjente poeng og 2 medics bak hver minigun, piloten bør vel også være medic og squad leader. Vi har hørt alle negative meninger om black hawk horing før så det trenger jeg ikke i denne tråden. spiller på catch-gamer.no #8 se etter BHWHORE squad Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 noen som blir med på et black hawk squad? trenger en dyktig pilot (jeg kan alltids fly, men er vel ikke mer enn middelmådig), 3 mekanikere som vil ha noen lettjente poeng og 2 medics bak hver minigun, piloten bør vel også være medic og squad leader. Vi har hørt alle negative meninger om black hawk horing før så det trenger jeg ikke i denne tråden. spiller på catch-gamer.no #8 se etter BHWHORE squad 1 stk support kunne vel heller ikke vært så ille, slik at "ammoen" til skiftenøkkelen fylles opp raskere Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Stikker en tur innom serveren nå og ser om jeg ser dere Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hvis du vil hore mere går gunnerne support. 2 engineers, 1 spec ops, 1 medic (pilot). De som har litt omløp i toppen skjønner vel tegninga Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva er black hawk-horing? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva er black hawk-horing? Bare å fly over en base og skyte folk.. og få masse kills Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er en egen tråd for BH-horing hatere. Jeg foreslår at dere som vil diskutere hvor negativt BH-horing er bruker denne. I denne tråden skal man diskutere/snakke om hvem som vil bli med i et BH-Whore squad. Et par tre off-topic innlegg slettet. Snorre Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva er black hawk-horing? Bare å fly over en base og skyte folk.. og få masse kills OK, takk skal du ha. Jeg kan gjerne være med squadet ditt, som mekaniker. Foreløpig har jeg bare demospillet, så jeg kan ikke ennå, men jeg har bestilt fullversjonen. Nicket mitt er Acceptus. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg er sykt god i heli om gunnerne også er ganske gode til og sikte Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Jeg er sykt god i heli om gunnerne også er ganske gode til og sikte Og jeg er en flink mekaniker. EDIT: Jeg har fått fullversjonsspillet i hende nå, så jeg logger nå på den serveren du horer på, eggi. Nicket mitt er Acceptus. Klokken er 17.19. Endret 25. august 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå