fullifaencom Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Sorry, men du tar feil :smile: 1000baseT har definert Cat5 som standard. Ta et raskt søk på cisco.com så ser du at du tar feil. Ellers kan jeg anbefale (for de som vil vite mer) å kjøpe boken "Switched, fast and gigabit ethernet". Min bibel :smile: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 En annen ting som er verdt å merke om 1000baseT er at den bruke PAM5 encoding og bruker DualDuplex som ble utviklet til 100BaseT2 Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Kan du gi noen fler opplysninger om den boka? Hvor man skaffer den og til hvilken pris? :smile: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Seffings: ISBN 1-57870-073-6 kostet 50$ MEN min bok et 3.utgaven, jeg tror det har kommet en 4. nå :smile: Boken er skrevet av Robert Breyer, han som designet intel's første ethernet korter :smile: Dersom du vil ha flere bøker, så er Cisco's "Internetworking" meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå