WasteMoreLand Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Noen som har de fysiske målene på X-Fi kortene? Har dårlig plass mellom skjermkortene mine, men er lei av skurringen fra onboard lyden. Med AC Silencer blir det bare en liten glippe ledig ned til en ledig kortplass. Trenger høyde på høyeste komponent og lengde på kortet Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har et SB X-Fi Extreme-Music her med noen forbannede bugs , lyd på tvkortet (pinnacle PCTV 110i) forsvinner og jeg må reinstall kort/driver for å få lyden til å funke igjen.Jeg har testet på et aug zs kort. Det får ikke den feilen. Noen som vet når creative kommer med driver oppgradering ? eller fins det "bedre drivere" ute? Jeg har også testet på ati tvkort og med ChrisTV programvare, fikk samme feilen. + jeg hadde problemer å installere programvaren/driveren når jeg kjøpte det.Jeg synes det er veldig synd å gi ut et kort som er ganske bra men ubrukelig siden driver er "fubar". Jeg anbefaler ikke det kortet til noen på grunner av driver til creative er ikke bra nok. 5780284[/snapback] Er det ikke sånn at man må/kan ha en kabel imellom kortene. (lydkort og tv-kort) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Merkelig hvis det skulle være problemet siden det fungerte med et Audigy-kort... Lenke til kommentar
smy Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har et SB X-Fi Extreme-Music her med noen forbannede bugs , lyd på tvkortet (pinnacle PCTV 110i) forsvinner og jeg må reinstall kort/driver for å få lyden til å funke igjen.Jeg har testet på et aug zs kort. Det får ikke den feilen. Noen som vet når creative kommer med driver oppgradering ? eller fins det "bedre drivere" ute? Jeg har også testet på ati tvkort og med ChrisTV programvare, fikk samme feilen. + jeg hadde problemer å installere programvaren/driveren når jeg kjøpte det.Jeg synes det er veldig synd å gi ut et kort som er ganske bra men ubrukelig siden driver er "fubar". Jeg anbefaler ikke det kortet til noen på grunner av driver til creative er ikke bra nok. 5780284[/snapback] Er det ikke sånn at man må/kan ha en kabel imellom kortene. (lydkort og tv-kort) 5780584[/snapback] hei du trenger ikke for lyd går digtal men jeg har test det Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg har iallfall en kabel som går fra tvkortet til fatality kortet. Funker veldig bra, har ikke prøvd andre løsninger heller. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg lurer på å la mitt onboard lydkort gå av med pensjon til fordel for et X-Fi Extreme music. Gir dette kortet en veldig merkbar forbedring på avspilling av mp3 og andre komprimerte formater? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Onboard kan ikke sammenlignes med x-fi serien til creative. Jeg merket så mye forskjell, skjønte ikke hvordan jeg har klart å holde meg til onboard alle de årene, hehe. Du vil ikke angre, lyden vil bli bedre om du har et par greie høyttaler, eller et bra headsett. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Okey! Da får jeg ta meg turen til datakjeden i morgen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Som trådstarter følte jeg meg som en sviker og har nå bestilt X-Fi XtremeMusic fra Komplett og får det innen uka Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Og da kan naboen grue seg til helgen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Rimelig gammelt Altec Lansing 5.1 THX med 300-400w totaleffekt som skal til pers, det er ikke akkurat det sjukeste der ute, men riste i veggene - det skal det. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Som trådstarter følte jeg meg som en sviker og har nå bestilt X-Fi XtremeMusic fra Komplett og får det innen uka 5944231[/snapback] Merka ein del forskjell fra mitt Extrememusic og det andre gamle lydkortet til 300kr. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Som trådstarter følte jeg meg som en sviker og har nå bestilt X-Fi XtremeMusic fra Komplett og får det innen uka 5944231[/snapback] Merka ein del forskjell fra mitt Extrememusic og det andre gamle lydkortet til 300kr. 5946139[/snapback] Godt å høre, gleder meg som en unge Blir vel nice med BF2 nå, tror det er noen rimelig gode lydeffekter der jeg ikke har opplevd enda, er vel bare å sette sound quality på høyest og kjøre på med høyttalere. Ser deg forresten ofte inne på BF.no serverene din helikopter/fly hore Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Da var jeg 1000 kr fattigere og datakjeden i Bergen 1 stk extreme music fattigere... Kortet spiller veldig bra! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Godt å høre, gleder meg som en unge Blir vel nice med BF2 nå, tror det er noen rimelig gode lydeffekter der jeg ikke har opplevd enda, er vel bare å sette sound quality på høyest og kjøre på med høyttalere. Ser deg forresten ofte inne på BF.no serverene din helikopter/fly hore 5950123[/snapback] Tjihi. Eg suger i heli og fly. Best som inf. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Ahhh da var alt installert og godlyden på plass. Den enorme forskjellen jeg forventet var til stede og både headsettet og høyttalerene mine har aldri spilt så høyt og så klart... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Enda en som har blitt frelst, hehe. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Ahhh da var alt installert og godlyden på plass. Den enorme forskjellen jeg forventet var til stede og både headsettet og høyttalerene mine har aldri spilt så høyt og så klart... 5956542[/snapback] Tenk på hvordan det da låter med et bra lydkort! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Tenk på hvordan det da låter med et bra lydkort! 5957908[/snapback] Og tenk på vakumet som blir i pengboka om han skal investere i kort du betegner som virkelig bra! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Tenk på hvordan det da låter med et bra lydkort! 5957908[/snapback] Og tenk på vakumet som blir i pengboka om han skal investere i kort du betegner som virkelig bra! 5958989[/snapback] Vel, du kan få bedre kort med bedre drivere til en billigere penge, så det er strengt tatt ikke nødvendig. Det vil også ha den store fordelen at det ikke er fra Creative... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå