Gå til innhold

Den store X-Fi tråden! [Oppdatert]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Codec pakken som gjorde krøll for meg var av film codec. Hadde ingenting med fatal1ty å gjøre. Det kan være noe i maskinen som lager trøbbel for deg også. Hvis det ikke går kan du jo alltid ta en clean install av xp. Men du vil nok være fornøyd etter at alt er oppe og går :thumbup:

Lenke til kommentar
Codec pakken som gjorde krøll for meg var av film codec. Hadde ingenting med fatal1ty å gjøre. Det kan være noe i maskinen som lager trøbbel for deg også. Hvis det ikke går kan du jo alltid ta en clean install av xp. Men du vil nok være fornøyd etter at alt er oppe og går  :thumbup:

5464960[/snapback]

Men hvilekn codec-pakke var det? Disse pakkene installerer også gjerne lydcodecer.

AtW

Lenke til kommentar
Det var en jævelig stor codec pakke som jeg installerte... Var nesten på 50mb, men kan ikke huske hva den het. Er på jobb nå og får ikke sjekket det heller.

5465260[/snapback]

Jeg må le om det er Nimo :) Personlig er jeg litt skeptisk til slike store codec-pakker, er mye tull med det synes jeg.

AtW

Lenke til kommentar

Har slettet alt jeg kommer over av codecs, men det fungerer ikke. Prøvde også å sette kortet i ett annet spor, men det hjalp heller ingen ting. Kan det ha noe med at windows har funnet ut at jeg ikke har ekte xp? :blush:

Eller skal jeg oppdatere BIOS?

Hjelp! :(

Lenke til kommentar

Heisan

Kan noen hjelpe meg med dette : :cry:

Jeg har det extreme music kortet, har hatt det noen måneder nå.

En gang i blant når jeg har slått på pcen så er lyden helt merkelig,

det eneste som du kan høre er diskanten i sanger, nesten som når man har

"sprengt" en høyttaler. har prøvd både headsett og spk.

Hvis jeg starter maskin på nytt så blir lyden normal igjen.

Det hender at den trenger et par restarter også.

Er dette et driverproblem, eller bør jeg returnere kortet og få meg et nytt (garanti)?

p.s veldig irriterende å må starte pcen om igjen for at lyden skal virke :hrm:

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg også prøvd å oppdatere BIOS, til ingen nytte.

Alle forslag mottas mer enn gjerne!

Når jeg går på Min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare -> enhetsbehandling -> Lydkontroller for mutimedia (altså lydkortet) står det "Driverne for denne enheten er ikke innstallert. (kode 28) KLikk Installer driver på nytt for å installere driverne for denne enheten på nytt." Når jeg gjør det står det "Det oppstod et problem under installasjonen av denne maskinvaren. Ugyldig data."

Hva skal jeg gjøre?? Begynner og bli lei her nå :(

Endret av Xerocomus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...