Gå til innhold

Battlefield Patch 1.3 Forsinkes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutten av August eller begynnelsen av September, det har da ikke noe å si. Bare noen dager. Det jeg er interissert i, er å få den forbanna patchen i det hele tatt, sånn at jeg endelig kan få utnytta det mökkaspillet fullt ut, og få spilt i ti minutter uten å måtte banne höyt (ja, som det er nå kan jeg godt få kalle det et mökkaspill)! :mad:

Lenke til kommentar
[iC,23/08/2005 : 02:07] Slutten av August eller begynnelsen av September, det har da ikke noe å si. Bare noen dager. Det jeg er interissert i, er å få den forbanna patchen i det hele tatt, sånn at jeg endelig kan få utnytta det mökkaspillet fullt ut, og få spilt i ti minutter uten å måtte banne höyt (ja, som det er nå kan jeg godt få kalle det et mökkaspill)! :mad:

Hvis du har så store problemer at du ikke får spilt BF2 mer enn ti minutter, blir det neppe løst av en patch. Patchen er ingen tryllestav som fikser pc'n til folk. Spillet fungerer faktisk ganske bra for titusenvis av spillere over hele verden, så enten er du så kravstor og pirkete at ingen spill er bra nok eller så må du kjøpe en PC som kan kjøre spillet.

For oss andre så vil patchen fikse endel bugs, forhåpentligvis balansere TK problematikken litt og lage dagen enda bedre enn den allerede er. For BF2 er kult og syntes du ikke det så slutt og klag og finn frem tetris.

Endret av Mozze
Lenke til kommentar
[iC,23/08/2005 : 02:07] Slutten av August eller begynnelsen av September, det har da ikke noe å si. Bare noen dager. Det jeg er interissert i, er å få den forbanna patchen i det hele tatt, sånn at jeg endelig kan få utnytta det mökkaspillet fullt ut, og få spilt i ti minutter uten å måtte banne höyt (ja, som det er nå kan jeg godt få kalle det et mökkaspill)! :mad:

Hvis du har så store problemer at du ikke får spilt BF2 mer enn ti minutter, blir det neppe løst av en patch. Patchen er ingen tryllestav som fikser pc'n til folk. Spillet fungerer faktisk ganske bra for titusentvis av spillere over hele verden, så enten er du så kravstor og pirkete at ingen spill er bra nok eller så må du kjøpe en PC som kan kjøre spillet.

For oss andre så vil patchen fikse endel bugs, forhåpentligvis balansere TK problematikken litt og lage dagen enda bedre enn den allerede er. For BF2 er kult og syntes du ikke det så slutt og klag og finn frem tetris.

Hør hør :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...