Bandana Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kilde, Gamereactor BF2 1.3 Patchen kommer i begynnelsen av September istedet for slutten av August. Jaja, jeg hadde egentlig på følelsen av at noe sånt skulle skje. Blir bare mere venting for meg og de som ventet på at patchen skulle komme snart. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Slutten av August eller begynnelsen av September, det har da ikke noe å si. Bare noen dager. Det jeg er interissert i, er å få den forbanna patchen i det hele tatt, sånn at jeg endelig kan få utnytta det mökkaspillet fullt ut, og få spilt i ti minutter uten å måtte banne höyt (ja, som det er nå kan jeg godt få kalle det et mökkaspill)! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det kan jo være bra at de utsetter den da... Da de kan få bedre tid til å finjustere den så det blir enda bedre kanskje. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) [iC,23/08/2005 : 02:07] Slutten av August eller begynnelsen av September, det har da ikke noe å si. Bare noen dager. Det jeg er interissert i, er å få den forbanna patchen i det hele tatt, sånn at jeg endelig kan få utnytta det mökkaspillet fullt ut, og få spilt i ti minutter uten å måtte banne höyt (ja, som det er nå kan jeg godt få kalle det et mökkaspill)! Hvis du har så store problemer at du ikke får spilt BF2 mer enn ti minutter, blir det neppe løst av en patch. Patchen er ingen tryllestav som fikser pc'n til folk. Spillet fungerer faktisk ganske bra for titusenvis av spillere over hele verden, så enten er du så kravstor og pirkete at ingen spill er bra nok eller så må du kjøpe en PC som kan kjøre spillet. For oss andre så vil patchen fikse endel bugs, forhåpentligvis balansere TK problematikken litt og lage dagen enda bedre enn den allerede er. For BF2 er kult og syntes du ikke det så slutt og klag og finn frem tetris. Endret 23. august 2005 av Mozze Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 [iC,23/08/2005 : 02:07] Slutten av August eller begynnelsen av September, det har da ikke noe å si. Bare noen dager. Det jeg er interissert i, er å få den forbanna patchen i det hele tatt, sånn at jeg endelig kan få utnytta det mökkaspillet fullt ut, og få spilt i ti minutter uten å måtte banne höyt (ja, som det er nå kan jeg godt få kalle det et mökkaspill)! Hvis du har så store problemer at du ikke får spilt BF2 mer enn ti minutter, blir det neppe løst av en patch. Patchen er ingen tryllestav som fikser pc'n til folk. Spillet fungerer faktisk ganske bra for titusentvis av spillere over hele verden, så enten er du så kravstor og pirkete at ingen spill er bra nok eller så må du kjøpe en PC som kan kjøre spillet. For oss andre så vil patchen fikse endel bugs, forhåpentligvis balansere TK problematikken litt og lage dagen enda bedre enn den allerede er. For BF2 er kult og syntes du ikke det så slutt og klag og finn frem tetris. Hør hør Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dette er allerede gammelt nytt, finnes en tråd på forumet som omhandler dette allerede: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4700854 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå