xanonymx Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Vet ikke helt hvor jeg skulle plassere dette, så får dere heller flytte dette innlegget til rett plass, hvis det ikke kan hver her. Jeg har vunnet et lydkort av creative SB Audigy2 zs Notebook (se bilde). Så siden jeg ikke har bærbar pc så lurte jeg på om noen av dere vet om en plass jeg gjerne kunne fått byttet det inn med noe annet, gjerne en harddisk på 200gig, gjør ingen ting om jeg må betale litt i tillegg. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg ville prøvd på dine lokale data butikker Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Eg tviler på at en data butikk vil gjøre det. Dersom butikken selger det igjen og noe går galt med det, må de selv ta ansvaret, i stede for å sende inn til leverandør. Dog er det verdt å prøve Hva med bruktmarkedet@hw eller finn.no? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg tar den meget gjerne imot har ikke så mye gi bort da jeg sitter på en crappy bærbar og prøver å få lagd noe musikk på den. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Flyttes fra programvare til kjøpes/salgshjep på dette forumet, men husak det er ikkje eit salgsforum, det tar me i bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå