B4stian Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Noen som vet hvordan utstyr man trenger til dette? Tenkte først på en Sony Ericsson (K700i) telefon. Gjerne om det går ann å fjerne entry-menyen også. Er det noen programmer som trengs? (Dette er vel lovlig så vidt jeg vet?) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Nå som jeg har fått svaret poster jeg det her hvis det er andre som lurer. =) Man trenger en kabel mellom telefonen og pcen som heter: "USB 2i1 UNLOCK KABEL". Den kan bl.a. kjøpes på qxl.no og andre sider. Den kabelen er ganske billig (litt over 250 kr.) og da kan man unlocke, fjerne entry , låse opp imei osv. tusenvis av ganger, eneste man trenger er credits. Det koster 1 credit for å gjøre en handling som oftest. Programmene man kan bruke med kabelen er TotalMultiServer og DaVinci, begge de to skal være veldig enkle i bruk. En credit koster ca. 70 - 110 kr. Hvis dere har mere spørsmål om dette kan jeg muligens hjelpe dere, eller så er det veldig dyktige for på unlock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå