P-in-P Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Vet ikke om det er helt riktig å poste dette her, men hvis det ikke er riktig hadde det vært fint om en snill moderator hadde flyttet den Ja, som i topic så lurer jeg på om noen kan si meg hvor jeg finner gode lydfiler for å teste et surround anlegg? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 stikk på hifiklubben eller lignende og spør om de har en surroung dvd for å teste anlegget ditt med. Rolfs på Jernbanetorget i oslo hadde mange slike. Det er bare lyd og ikke bilde. Utrolig morsomme. Basstestere er det bare å søke etter på nett. Du finner alltid et lass med slike. Eventuelt så har flere steder på svinesund ( og bilstereosjapper ) slike bass cdr. THX, som dessverre ikke alle har fått med seg, er ikke bare lyd men masse annet inkl. lyd. Dermed er det bare å ta rennafart og driti i en lydfil som kan teste dette. Hvis du virkelig bare skal ha for å teste forskjellen på dem så kjøp deg en starwars dvd. episode 1 og 2. de har thx introer.. Mener også at de Utrolige har det også Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 THX er en utstyrsmessig spesifikasjon, ikke et entydig lydmessig parameter. Sjekk her for mer info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå