OeO Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Finnes det et alternativ til windows messenger eller msn messenger (som funker likt), men støtter ruter bedre og bruker faste porter?? Eller om det finnes en patch eller lignende som gjør ar video og lyd sendes på faste porter? ps: tenkte å poste denne i programvare, men var ikke sikker.. Lenke til kommentar
Cengwen Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Du har ICQ. såvidt jeg vet bruker ICQ port 5190. og den kommer igjennom brannmurer av diverse slag. ellers har du yeahoo mesenger, AOL messenger og trillian, men hvorvidt disse holder seg til faste porter etc etc skal jeg ikke uttale meg om. [ Denne Melding var redigert av: Cengwen på 2002-08-08 15:06 ] Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg bruker trillian; som er ICQ,MSN,AOL,IRC og Yahoo samlet i ett program Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Bruker trillian selv. Der kan du sette portene selv, og den kobler seg opp mot AOL (aim) IRC, ICQ, MSN og Yahoo messenger. noen som husker adressen? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 http://www.trillian.cc Vet ikke hvordan det er hos andre enn meg, men det er en stor bug i den nyeste versjonen (0.73) som gjør at man ikke kan benytte seg av IRC-klienten. Programmet kræsjer, og Windows sier at trillian.exe har forårsaket noe ulovlig i irc.dll. Jeg bruker versjon 0.725 (versjonen før 0.73) og det funker helt fint. Lenke til kommentar
hasund Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Irc fungerer bra med min 0.73... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå