Hntr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kan noen vær så snill å hjelpe meg? Jeg prøvde å¨innstalere Windows på nytt siden det kom opp en feilmeilding at microsoft hadde funnet et alvorlig feil! Jeg puttet in cd-en og var klar til å innstalere, plutselig starter maskinen på nytt! Etter det kom jeg ikke inn i windows! Vær så snill å hjelp meg! Takk! Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Ingen som vet noen ting? Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Nei, glem det, jeg spurte folk på win-xp, fikk svar med en gang! Takk win-xp! Lenke til kommentar
samsungfan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hallo jeg har akkurat det samme problemet. Hva måtte du gjøre?? noen andre som vet?? Takk.. Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 hmm... kommer du inn i boot? Lenke til kommentar
samsungfan Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hm.. boot ? jeg kommer inn i bios og om jeg trykker F8 kommer det menyer. men får ikke startet den i sikkermodus pga. windows installasjonen... takker for svar!! TK Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Prøv å innstaler windows en gang til da? Lenke til kommentar
samsungfan Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ja men jeg får samme feilmelding og må restarte...... hmmmm.. blir nok formatering neste steg gitt... jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå