Singh tha king Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Som jeg spurte i en annen tråd. hvordan får man lystyrken på skjermen til å bli lysere, jo man holder inn 2nd og trykker opp eller ned med piltatstene. I midten er det en runding der det står at; halvparten er gul (piltast opp), nedre del av sirkelen er svart(piltast ned). Så selvfølgelig trykket jeg opp, men da ble hele skjermen svart. Når man driver å stiller på lystyrken på skjermen skal det komme ett tall opp i høyre hjørne, men når hele skjermen er svart så er det vanskelig å gjøre det. Så er det noen som har peiling på hvordan man fikser det eller restarter hele kalkulatoren? kalkulatoren er 8-9år gammel, men har samma funksjoner som en nye enn(untatt spill). Takk hvis noen kan hjelp meg, trenger virkelig denne kalkulatoren! Endret 21. august 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 er det typisk? har nå prøvd i over 2 timer og fikk det ikke til, men etter jeg lagde denne tråden greide jeg det. LØST! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 du trenger da ikke å skirve ****LØST**** med caps lock på ol. la posten heller dø ut, og bump heller og skriv løst. forumet blir mye ryddigere på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå