Christian_ Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg sitter å leser "Webprogramering i PHP" og har kammet til behandlig av data i MySql databaser, men jeg har et lite problem. Det står i boka at jeg skal gå inn på mappa C:\mysql\bin og finne filen "winmysqladmin.exe" Men jeg finner ikke den filen der. det ligger mange andre filer der men ikke den Jeg har prøvd å instalere flere ganger og jeg har prøvd å starte maskinen på nytt, men den dukker ikke opp. Jeg lasta ned den versonen som lå under "Windows Downloads" og lasta ned fila "mysql-4.1.13a-win32". Har jeg lasta ned feil fil? isåfall, hvilken fil skal jeg laste ned? mvh Christian Lenke til kommentar
-morten Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Sikker på at ikke boken bare er litt gammel da, og feks snakker om mysql 3? Se om det er noen andre .exe-filer der som heter noe med admin. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Det er en annen fil som heter "mysqladmin.exe", men det går ikke ann å gå inn på den, det kommer bare opp et dos vindu i en brøkdel av et sekund. Boken er skrevet i år 2004 Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil må du CD'e deg frem til den ved hjelp av ledetekst mener det hjalp for meg år jeg leste boken. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Kun eldre versjoner hadde C:\mysql som default installasjonsmappe. MySQL 4.1x foretrekker nå C:\Programfiler\mysql. Videre så finnes heller ikke filen winmysqladmin.exe. Last ned MySQL versjon 4.0x Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Les denne guiden: http://internetmaster.com/installtutorial/...igure_mysql.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå